Isnin, 18 Februari 2013

Migraine (sakit kepala)

Ramai orang yg kene sakit kepala yg teruk nih, kalau kene serang tu, macam nak percah kepala tu, macam nak tercabut biji mata dan macam macam rasa sengsaranya

Yg ada tu sampai puluhan tahun menderita.... kalau jumpa doktor apa upayanya???? bagi ubat tahan sakit aje la, kan????? kalau dah teruk tu, bagi la ubat yg paling power pun.... tetap sakit jugak kan, tak de kesan langsung!!!!


Sakit migraine ni bukan la semestinya gangguan jin, malah rata rata bukan gangguan jin pun, tapi gangguan urat saraf dan gangguan urat darah..... darah beroksigen tak sampai otak, tu yg jadi sakit sangat tu.


Punca utama ialah pasal urat tu sumbat, tak kiralah sebab kolesterol ke, sebab lemak ke, sebab angin ke, yg penting sumbat....yg kedua baru sebab jin, pun jin tu buat sesuatu agar urat tu sumbat... hehe



so, jalan penyelesaiannya?????? betulkan urat tu, kalau ada jinnya, sila bunuh jek......

Sapa yg pandai betulkan urat tu???? tentulah pakar urat atau pakar saraf.... doktor pakar le.....

tapi kalau doktor pakar pun tak reti nak bantu camne??????



meh jumpa aku, biar aku cuba, nasib la, kalau baik, alhamdulillah, kalau tak baik tu bukan urusan aku.... hehe

tapi so far yg ngadu sakit migraine ni la, alhamdulillah, fedback nya kata ok, malah yg ada tu siap bawak sanak saudara yg sakit sama untuk aku picitkan, depa ingat aku tukang picit agaknya....hehe

tapi kalau boleh, aku malas nak micit sebab mighrine nih, penat woiiiiiiiii, bunuh hantu tak penat sangat... hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KG MELAYU SHELLOUT