Khamis, 5 April 2012

hehehe

Sebenarnya ramai yg suruh update blog ni... tapi nak update apanye? tak de cerita menarik sangat!

Rawatan tetap berjalan, hampir tiap malam pun ada je kes... tapi takat saka saka saka saka... tu jek yg banyak... sempoi la kes saka nih... tapi kadangkala jumpa juga kes saka yg teruk... iaitu kalau saka dalam badannya tu jenis dewa, waduh! banyak sangat dong!!!! kekadang sampai entah berapa banyak daaaa.... zasst sampai penat pun masih ada silih ganti!!!! patutpun dah berubat merata pelusuk dia tak juga sembuh!!! banyaknya dah macam ulat kat badan tu!!!

Tapi kes sebegitu tak banyak la, kalau yg datang tu 100 orang, yg saka tahap gitu cuma 1 jek! hehe... tapi jangan terkejut la, mana la pernah orang datang rumah aku sampai 100 orang sekaligus hehe, tak muat tu... ye la.... rumah kampung, buruk, kecik pulak tu! hehe

Kalau kes sihir pun, banyaknya sihir tak sengaja, jin nya sikit tahap tak sampai pun 20 ekor... kira beberapa kali zasst pun habis semua...RIAK pulak aku ni! Astaghfirullahilazimmmm

Ada juga kes yang datang tu beragama lain, hindu, kristian, budha, athies minta aku ubatkan... pun kebanyakkannya saka la jugak! kebanyakkannya kes mudah.. kes mudah ni maksud aku ialah yg jin dalam badannya bawah 100 ekor tu kira mudah le...


Tapi banyak banyak yg dah berubat tu, aku rasa la, yg percaya kat kaedah yg aku ajar dan mempraktikkannya (termasuk berzikir dll) tak sampai 20% pun... ah pedulilah diaorang... yg penting tugas aku dah selesai...ada jugak yg tak selesai, tapi kalau disuruh buat sesuatu untuk meneruskan rawatan(sendiri dirumah yg tak perlu bermodal) pun tak mau... nak buat macamana lagi kan kan??? lepas tu ikut juga bisikan malas tu.. jin juga la yg bisik tu... yg rajin tu biasanya bebas terus dari gangguan walau dah puluhan tahun menderita....Alhamdulillah... yg menyembuhkan Allah jua, kita dan pesakit hanya berusaha..kalau Allah tak izinkan sembuh, buatla apapun takkan sembuh juga!!

Ada juga yg datang tu sakitnya sakit zahir, iaitu penyebab asalnya jin la, tapi dah jadi sakit zahir terutama katalah dah rosakkan sistem tubuh, kalau dah mati jin jin tu pun, sakit tu bukan boleh hilang gitu je... kene minta Allah sembuhkan juga dengan doa dan banyakkan zikrullah... itupun kalau Allah nak sembuhkan, kalau dah jadi kenser contohnya, kalau jin dah habispun, canser tu tetap masih ada, gi lah pulak jumpa doktor, potong ke apa ke...cymo ke.. radio thrapy ke...

Kalau batu karang contohnya....jangan la jumpa bomoh/perawat, kene tipu jek... tu sakit zahir walau puncanya jin, senangnya gi operate, buang batu tu... atau makan yg boleh pecahkan batu tu... jampi jampi mana leh keluarkan itu batu! pasti kene tipu kalau jampi leh keluarkan batu hehe( tak tau la jampi tu jinnya power sangat) hehe

Yg selalu orang tanya, datang nak bawa apa? pengerasnya apa?... aku jawab senang jek... bawa badan... jangan bawa kepala jek... kalau bawa kepala jek, aku pun lariiiiii............ hehehe.... Pengeras pulak.. jawab aku... ala kalau nak bagi pengeras tu, bagi la yg keras keras... banglo sebijik ke, BMW 5 siries latest edision ke... hehe...

Last last dapat salam kaut jugak .... hehe... nak tolak, orang dah bagi, nak ambik pulak takut tak ikhlas... ah ambik je la... kang tolak rezeki kang, kalau Allah murka, tak nya dibagi rezeki langsung kang, tak niaya? hehe


ok tak merapu aku kali ni?hehehe

Ya Allah, kalau aku terRIAK, ampun kan aku ye Allah!!!!!Ampunnnnnnnnn







DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...