Rabu, 30 Jun 2010

SIHIR OLEH BEKAS IBU MERTUA DAN BEKAS ISTERI

Semalam 18 Mei 2010, seorang rakan perawat mengajak aku membantunya dalam satu kes rawatan di Ulu Tiram, johor....

Kami pergi berdua, tiba dirumahnya pukul 3.00 lebih kurang, dan kami bersalaman dan berkenalan. Rupa rupanya rakan aku tu pun pertama kali berjumpa sipesakit. Kami dipelawa masuk dirumahnya yg 2 tingkat tsb. Sambil duduk dan menonton tv, Sipesakit (tuan rumah-lelaki) pun mula bercerita tentang masaalah yg dihadapinya. Dia menunjukkan rakaman video yg diambil ketika beliau dirawat di Darul Shifa’ Johor iaitu tayangan video ketika beliau dirasuk dan sedang diubati dgn aksi aksi pelbagai dan jeritan serta perbualan. Beliau juga menunjukkan video ketika isterinya yg juga dirawat ditempat yg sama.
Beliau menerangkan walaupun video tsb seolah olah yg berbual dan yg beraksi tsb adalah jin, tetapi beliau sedar dan boleh mengawal keadaan, Cuma dibiarkan laluan jin itu menguasai untuk memudahkan sesi rawatan. So semua apa yg diceritakan dan dibualkan oleh jin yg merasuknya diingati beliau dan amat berbeza dengan yg berlaku terhadap isteri beliau kerana isteri beliau tidak sedar langsung seolah olah pingsan.
Beliau bercerita telah mengidap sakit tersebut lebih 3 tahun, dan telah banyak tempat pergi berubat, dan telah begitu ramai ustaz ustaz yg cuba membantu tetapi keadaan masih sama, dan yg paling lama ialah beliau berulang setiap minggu ke Darul Shifa Johor selama 1tahun 6 bulan....
Sipesakit menerangkan bahawa dia telah disihir oleh bekas Ibu Mertuanya dan juga Bekas isterinya menggunakan ilmu yg diperolehi dari seorang Batin Asli. Akupun meminta nama dan alamat sibekas mertua dan isterinya dan akupun cuba clearkan apa yg ada dirumah bekas mertuanya itu dan juga bekas isterinya. Serta merta sipesakit mula menggeletar sama spt yg dlm video yg ditunjukkan pada kami sebelum itu tetapi dapat beliau kawal. Aku pun mengarahkan kawanku untuk menghapuskan/ clearkan semua yg ada dibilik atas sementara aku clearkan yg dibawah termasuk bilik air.
Sipesakit pula mengarahkan anak kecil beliau beserta seorang kakaknya dlm 4 tahun naik keatas takut perkara yg tak diingini berlaku sementara siisteri beliau sibuk didapur. Sipesakit yg masih menggigil teruk tapi sedar tu pula menyediakan ruang tamu untuk sesi perubatan dgn mengalih meja dll.. Rumah telah kami clearkan banyak tu ribu ribu lemon...Cuma dlm badan... oh banyak nye.. dlm badan pun penuh.... sebelah kaki je pun dah beratus ekor!!!!! Dewa dewa
Sipesakit duduk melunjur, goyangan badan makin kuat, aku arahkan rakanku mengambil tempat dibelakang dan aku dari depan... aku sentuh kakinya, macam renjatan letrik disentapnya kaki tapi aku terus pegang kaki (tak kuat pun) sambil tangan yg satu lagi menuju tepat arah tapak kaki... Rakanku pula sebelah tangan ditujukan kekepala dan sebelah lagi ditujukan kebelakang badan...Sipesakit terus meronta dan menjerit, kejap pengsan kejap sedar berulangkali dan kami teruskan kaedah spt jurus tadi...sebenarnya kami alirkan current je kat seluruh badan dia..hehe... kejap dia tukar suara org tua, kejap jadi orang muda kejap jadi orang asli... kami layan je sambil teruskan dgn kaedah tsb... banyak juga dah mampus tu... ribu ribu juga le dlm badan tu... tapi nak abiskan segaligus memangle tak mungkin... sedangkan sipenyihir dah terasa kami dah bunuh jin/ dewa dewa nya... so dia seru lagi dewa/jin jin lain untuk mengikut petunjuknya.... letih... berduyun duyun dewa dewa datang...macam tebuan!!!!!
Jin dlm badan pun bercerita..macam macam cerita sebab sihir dilakukan, tujuan sihir, macamana dapat ilmu tu dsb... aku pun bukan ingat sangat..Tapi aku cakap ko ni dewa je kan? Jin tu angguk angguk.. ah dewa je kataku..takde yg islam... so yg ustaz tu dah islamkan tu sah kene tipu..hehe.. Aku tanya apa nama ko? Dia kata dewa..aku cakap lagi abai ketua ko panggil ko apa? Dia kata dewa dewa dewa je.. hehe
Untuk menghalang sipenyihir Bekas ibu mertua dan bekas isteri dari terus menyihir, kami terpaksa membunuh segala dewa dewa disekeliling rumah sipenyihir... pun tak berapa menjadi.. sebab ada hidangan untuk mereka...so kami terpaksa mendengki dgn cara merosakkan hidangan tsb.. dan kami paksa dewa dlm badan tu bercakap apa hidangan tu... ahhhh hanya pulut yg dimasak bersama telor je... bbodoh betul dewa tu...sanggup mati hanya nak makan hidangan yg tak lezat camgitu..hehe
Ketika hampir reda, dewa dlm badan tu cakap..tu banyak lagi dihantar tu... beribu ribu tu... dah masuk kat bilik atas..kat luar pagar pun banyak..tu kat luar dapur pun.. ah banyak lagi tu... so kami pun hayun je tangan menuju tempat yg dikatakan... aku sebenarnya tak nampak apa apa pun...dah penat kot hehe.. yg terakhir ditunjukkan kat penjuru atas rumah tu tu ada lagi... aku malas dah guna tangan.. aku tiup je!! berkecai... haha aku ketawa kuat... aku tiup pun berkecai dewa dewa tu? Si dewa dlm badan tertunduk lesuuuu!!!!
Aku terpaksa meracun makanan untuk puja dewa tu dari jauh, aku ludah puihhhhh...yekkkk (sebenarnya aku bacakan 7 ayat AQ(yg huruf huruf Kaf Ha...) dan makrifatkan ludah kat pulut tu).. dewa tu tertunduk lesu kembali (yg ni dari org asli tu punya dewa).. lemah dia pasal makanannya dah tak leh dimakan oleh semua dewa dewa... Dia bersuara “alah besok dia masak balik bersama telor tu.. dia akan puja lagi”...kata dewa tu.. tapi aku cakap lagi “takpa esok aku ludah lagi dan lagi” hehehe
Kami pun hancurkan semua dewa yg mendatang...banyaknya macam tebuan... ada yg lari... dan aku pun rilek kejap untuk berbual lagi dgn dewa tu... ko pernah jumpa perawat macam kami, dia menggeleng, aku tanya ‘kami kuat tak?’ Dia geleng.... huhu.. dia kata ustaz ustaz yg lain(perawat sebelumnya) lagi kuat, dia amat kepanasan dan menggelupur! Oh ye ke kami tak kuat! Ye lah tu hehe, memang kami tak membakar mereka.....tak baca baca sangat macam ustaz-ustaz buat... tapi aku cakap lagi kami tak kuat? Aku picit kang! Maksud aku picit jari kaki...dia minta ampun sambil tangan macam menyembah nyembah dan kata kuat kuat... Cuma tak macam ustaz tu bakar mereka... dan aku tanya ustaz tu ada yg bunuh dewa ke? Dia kata tak..dikeluarkan dgn bakar je...nanti masuk balik... Habis cara aku macamana? Aku bunuh je!!! Dia kata bunuh tu macamana? Aku cakap kasi mati! Dia cakap pulak mati tu macamana? Aku tak tau mati tu macamana...kata dewa ru lagi. Bodoh betul dewa tu.. aku cakap lagi memang le ko tak rasa mati tu macamana..pasal ko belum mati!! Bodoh betul ko ni!

Aku cakap mati tu sekarang ada tapi tiba tiba tak de, ko dari api kan? Dia mengangguk, api kalau mati abis gitu aje kan? Dia menggangguk lagi, so kawan kawan ko tu semua dah mati... tinggal beberapa belas ekor je dlm badan..dia diam... Oh gitu ye...patutpun, tadi kawan kawan aku banyak sangat, kat kaki kanan ni je ada lebih 300 ekor katanya... ni tinggal 2 je.. 1 kat sini ditunjuknya dan satu kat sini ditunjukkannya.. kami senyum je... Aku tanya dia.. berapa banyak kawan ko yg dah mati... ada ke dia tunjuk 10 jari je..10 ekor tu maksudnya.. so aku jerkahnya penipu punya dewa...dia pun angguk..ye ye aku tipu... aku cakap lagi 20000 lebih kan? Dia pun menggangguk bersungguh sungguh... aku bantai je, mana boleh kira macam tebuan tu..hehe.. kalau dlm badan tu ok sikit..lebih2 pun 2k je...

Aku cakap ko kenal aku tak? Dia geleng..aku tak kenal ko..hehe aku cakap memang le ko tak kenal aku..jumpa pun baru ni..hehe... Aku cakap lagi banyak dewa kenal aku.. dia geleng tak.. entah aku dewa dari belah selatan..tak kenal ko... aku cakap lagi... ko tanya dewa kat sini sini..(aku sebut nama tempat.). entah, aku duk selatan ni tak duduk sana, nanti aku tanya mereka..katanya dan kemudian dia pejam.....dia guna isyarat dia tanya dewa kat sana.. dia angguk angguk yeyeyeyeye ko ko ko tom kan... yg dah banyak bunuh dewa tu yeye dewa kat sana cakap ko tu pembunuh dewa dulu.... ok aku cakap lagi... aku malas nak bunuh banyak banyak lagi..baik ko suruh rakan rakan ko yg lain blah dari sini... jangan sampai aku buat benda yg aku dah tak mau buat..bunuh dewa banyak banyak le... so dewa tu cakap ok dewa dari sana dah panggil dewa dewa yg nak kacau tu patah balik!!!.... agak nye le..

Kan dewa ni pun penipu je, macam jin hantu juga.. aku pun bukan percaya sangat.. saja layan hehe.. dewa yg seekor dlm badan tu aku biarkan dulu..buat bual bual dan aku clearkan badan anak anak dia(sipesakit) 2 org yg ikut mak mentua dia(dari jauh jek), dan yg 2 orang kat rumah tu... lepas tu isteri dia aku suruh duduk melunjur.. alah sikit je dlm badan ada le 2-3 ekor... zasst clear dan aku suruh anak dan isterinya mandi....
Aku malas nak habiskan sekaligus.. ada 19 ekor lagi dlm badan...dan sipesakit sedar dan duduk .. dalam keadaan sedar, dia terus tunjuk lagi kat tubuhnya bahagian yg dirasanya ada lagi dewa tu duduk.. aku zasst je beberapa tempat tu... aku malas nak clearkan sekaligus..sebab kes sihir memang biasanya berkali kali malah kekadang setiap hari yg kekadang mengambil masa sampai sebulan lebih! Letih tu.. dan ini pun bukan kes aku..hehe kes kawan aku tu... biar dia settlekan sampai abis.. aku bantu sikit je
Bila dah nampak segar, dia kata badanpun dah ringan... kamipun suruh dia mandi..(ada le tu, bukan mandian biasa).dan ajar sedikit amalan untuk diamal (zikir Al Ikhlas je)... ambil segala wafaq dan benda diseluruh rumah tersebut yg diberi oleh perawat terdahulu untuk dihapuskan.. ada yg macam ayat AQ pun...ah wafaq... kalau benda tu boleh mengubat atau menghalau jin sihir, tak mungkin rumah tu macam lebah banyaknya si dewa dewa ..hehe.. biasalah berubat dengan kami.. kene ikut cara kami! Brutal gitu!!
Kamipun Blah (dekat 1 jam lebih juga kat situ)
Pagi tadi member tu call, sipesakit call malam tadi katanya sakit, dan member tu dah buat je dari jauh, pagi tu call lagi dan member tu minta aku bantu bantu hehe.. pas tu dlm pukul 10, aku tanya balik member tu.. dia kata lepas aku bantu tu sakitnya dah kurang.....

Info terakhir dari kawan aku tu.... sipesakit dah kurang sangat sakitnya.. sebab proses rawatan masih berjalan... ah settle le tu nanti nanti... (darul shifa pun buat 1 tahun setengah tak settle, takkan kami nak settlekan 2-3 hari!! ).. kami bukan ustaz pun..
Info terkini : hampir pulih sepenuhnya, boleh kerja.....

DIGANGU HANTURAYA DAN SAKA


DIGANGGU HANTURAYA DAN SAKA

Sebelum maghrib semalam(09/05/2010) ada bini kawan tu histeria, dia panggil aku...aku sampai kat rumah dia (Kg Melayu Majidee), dah ada perawat lain.. aku tengok je la... siap ada yg kene sepak terajang.... bila dah agak reda..macam kene balik..pakcik tu buat lagi..dan buat lagi tapi masih tak buka mata dan berkata(meracau) ada yg marah marah padanya kat belakang rumah dia...sambil menunjuk nunjuk belakang rumahnya...
Bila aku tunggu tak setel-settle, aku pun tolong, aku tengok hanturaya je, tarik dari kaki.. hanturaya tu meraung, masih kata ada kat belakang rumah yg marah... aku pun pergi semua bilik rumah dia dan clearkan.. dan kat luar (terutama bahagian belakang rumah) sekali... aku datang balik cakap pada hanturaya yang kat bini member tu, dah abis dah semua hantu tu..., aku dah bunuh! Kata ku.. aku pun henjut(zasst) kat kepala/belakang dia.. pengsan... tak lama sedar dan dibawa masuk bilik oleh anaknya..
Sambil sembang dlm 10 minit lepas tu, sibini yg dah dibawa masuk bilik tu kene lagi...lain cara sebab yg masuk adalah saka kawan perempuan kepada kawan aku tu.. jenis dewa je... terpaksa aku clearkan saka kat kawan perempuan kepada kawan aku tu guna makrifat je (dari jauh), baru aku bunuh yg kat badan... barulah sedar sepenuhnya... settle 1 kes........aku minum juadah yg disediakan dan balik...
Sekarang aku merawat dah tak best macam dulu..huhu... sekali henjut dah pengsan ... kalau dulu, macam macam baca..macam macam aksi macam macam kerenah...

tapi still tak guna apa apa barang...hehe

DISIHIR OLEH PEMINAT GILA

DISIHIR OLEH PEMINAT GILA

25/05/2010 Malam hening..hanya bunyi LCD TV 42” je yg aku dengar sebab memang aku sedang menonton pun hehe..aku menunggu tetamu yg ingin berobat dirumahku di Majidee le.... ah lambat la pulak!
Pukul 9.00 baru mereka sampai... sebuah motor dan sebuah kereta... 3 org je..termasuk sorang pompuan muda..salam diberi ku sambut.. pintu dibuka...rupanya adik lelaki aku yg bawa mereka berdua. Aku pelawa masuk, tetapi yg pompuan tak nak, dia nak lari, terpaksa ditarik secara paksa.. aku kata tarik je, sini naik rumah.. hehe rumahku rumah bertangga...ialah rumah lama

Bila sampai ditangga, adik aku tu bersama si lelaki tu terus menarik si pompuan tu, dia meronta dan memegang bingkai tangga kerana tak mau masuk kerumah aku... dia takut aku pasal aku ke yg hantu? Hehe so aku pun tolong tarik, tapi dia meronta makin kuat, apa lagi aku zasst kat kepalanya terus pengsan dikaki tangga.. terpaksa kami bertiga mengangkat dia kedalam rumah... dibaringkan tak le atas tilam, hehe.. atas lantai je...tapi ade le bantal

Aku pun bersalaman dgn adik aku tu dan lelaki tu, diperkenalkan bahawa lelaki tu adalah rakan sekerja adik aku.. dan pompuan muda tu adalah tunangnya...jangka nak kahwin Jun 2010 tapi sakit pulak...dah lebih setengah bulan... aku kata alah baru setengah bulan..baru lagi tu.. Tapi situnang mengadu dah puas berubat juga sampai dia pun dah pokai, mak sipompuan pulak buat tak tau sebab dia tak suka pada silelaki (tunang) anaknya tu... ah macam macam.. ada orang nak tolong belakan anak dia pun banyak songel pulak si emak ni!

Sipompuan tu masih pingsan, kami pun berbual lagi.. dan dia kata ada perawat yg dia berobat minggu lepas minta RM600...dah bayar tapi tak settle jugak.. aku senyum je..
Aku tanya silelaki sapa nama tunangnya tu.... so aku suruh dia panggil su..su...pompuan tu hanya menggerakan kepala sedikit, aku letak 2 jari tangan di keningnya, tak lama dia menjerit kuat sangat, tenggelam suara TV aku yg besar tu hehe, dia terus menjerit dan meronta sekuat kuatnya sehingga kami bertiga yg pegang pun hampir tumbang, aku zasst kat badan, kat kepala.. pingsan... tak lama menjerit lagi, tapi kelakuan berlainan, meronta lagi.. fuh kuatnya jeritan dia, hingga jiran aku 2 orang datang menengok dan bantu pegang ketika budak tu meronta... ah biasalah.. jin sihir, bukan sekor 2, puluh puluh ekor dlm badan tu... bukan boleh sekali henjut dia mati...bertukar tukar tu...pingsan, bangun balik, pingsan bangun balik bersilih ganti, berbagai rupa berbagai gaya berbagai suara....penat juga

Aku tanya tunangnya, apa cerita sebenarnya... dia cakap tunangnya tu ada orang lain suka, 2 orang, yg sorang dia tau nama, masih bujang juga, tapi yg sorang lagi anak dah tiga, tak tau pulak statusnya bujang(duda) ke masih beristeri... So dapat info tang sibujang tu.. aku scan(hehe mana aku pandai scan scan ni) aku belasah jek guna makrifat cari nama yg disebut tu... oh banyak juga jinnya sebab atuknya juga tok bomoh.. ah pedulilah... aku belasah jek semua jinnya... dan Budak pompuan tu meronta dan menjerit lagi, aku henjut.. tu beberapa kali pengsan bangun pengsan bangun.. letih tak abih abis.. aku cakap kat mamat tu.. biasala jin sihir.. bukan seekor.. banyak tu.. berbelas ekor baru separuh je yg habis... ok jin yg dari sibujang dah abis...tapi tak ok lagi...aku tengok lain pula yg dlm badan... zasst punyalah liat... biasalah jin kan ada juga yg liat.. mati juga tapi yg ganti pun liat juga..beberapa kali dengan jeritan yang amat dahsyat..kuatnya le hehe(sampai jiran yang agak jauh pun dengar)

Aku cakap kat jin tu..kawan kawan ko banyak dah mati, yg ko berani lawan aku kenapa? Jin tu cakap aku dihantar orang, aku terpaksa ikut suruhan.. walau pun ko akan mati? Tanya ku..dia diam. Aku tanya lagi, ko suka mati ke? Dia tengking aku pulak! ORANG BODOH JE SUKA MATI!!!!.. cilaka punya jin, aku yg hensem ni ditengkingnya..hehe

Antara kata kata jin tu...Oi ko tak boleh keluarkan aku la! Oi ko tak akan dapat bunuh aku la, Aku tak akan cakap sapa nama tuan aku, Oi sakit la, kenapa ko kacau aku, aku tak kacau ko, aaaaaaaaaduiiiiii, dan antara kata kata aku pada jin tu.. eleh jin mana ada yg kuat, eleh banyak kawan kawan ko dah mati, eleh kalau ko liat cara ni, aku buat cara lain, ni baru main main, oi ko degil ye, sapa nama tuan ko yg sorang lagi tu..macam macam lah...banyak juga tu berpuluh ekor dalam badan menguasai silih berganti... berpeluh peluh aku yg brutal ni menembak jin jin tu..hehe rupa rupanya situnang dan adik aku pun lepak juga, ialah jin tu merontanya amat kuat juga tu..

Oleh kerana dah penat, aku cakap kat mereka, mandikan je la budak ni, biar habis semua sekali sekaligus... so aku henjut kasi pingsan, dan angkat bertiga kebilik air..masaalah juga, budak tu tak de persalinan, dan tengah pingsan tu, sapa pulak yg nak mandikan, kalau separuh sedar tu biasanya aku suruh mandi sendiri, nak harap mini aku sorang memang tak larat punya... ah leceh ni
Tiba tiba minah tu menjerit dan meronta dlm bilik air, nasib baik bilik air tu besar, dlm keadaan tegang tu, terpaksa kami bertiga pegang kuat sebab dia siap sepak terajang... aku minta bini aku pinjamkan tuala dan pakaian dia lah, nak buat camne dah terdesak... aku tadah air dan siram je kat budak tu yg terus meronta dan menjerit... ade le cara siram tu.. bukan siram biasa... makin lemah..siram lagi.. lembik dan pingsan..terbaring dlm bilik air
Ni satu masaalah lagi ni, nak salinkan camne.. bukan muhrim pulak tu.. aku cakap kat tunang dia..biarkan dulu, nanti sedar suruh dia salin sendiri.. ni baju dan tuala nya.... tak lama budak tu sedar dan rasa pelik kenapa baju dan pakaiannya basah... dan menangis entah apa pada tunangnya tu.. ah taknak dengarlah... akupun keruang tamu balik.. budak pompuan yg dah sedar tu salin baju sendiri.. tak lama dia keruang tamu beserta kami

Kami yg lain terus .. bual, kebetulan ada pesakit lain yg baru datang, alah kes kecik je, anak nya 3 tahun asyik ternampak hantu... aku henjut je budak tu dari jauh.. settle

Budak pompuan tu sebenarnya tak sedar sepenuhnya tu, ada seekor lagi jin dlm badan...tak abis rupanya...aku biarkan dia berpura pura, macam le aku ni bodoh sangat.. dia pujuk tunangnya balik..jom la balik, jom la balik, aku pun tegur, ala rilek la, kan ko baru sampai.. dia moncongkan bibir.. aku beri isyarat kat yg lain, tu jin tu, bukan dia.. baru masuk tu..tapi macam dah sedar sepenuhnya

Aku saja tanya budak tu, ko nak balik mana? Dia meninggikan suara, balik rumah le!! Hehe aku cakap lagi rilek le dulu, aku baru nak bual bual ni.. dia cakap nak balik nak balik... aku cakap lagi.. hehe ko ni jin ke manusia? Dia jeling aku. Aku manusia la!!! Aku cakap ko bohong! Kalau ko manusia, ko beritau aku nama mamat yg anak 3 tu( sebab aku memang tau jin yg baru masuk tu yg baru dihantar oleh mamat tu.. tapi nak settlekan sekaligus yg kat mamat tu kene tau sekurang kurang nama gelarannya..

Minah tu tak nak jawab.. aku paksa pun tak mau jawab.. aku cakap sah ko bukan manusia.. dia mencebik mulut mengejek aku... aku baca surah Asshafaat dan ulang ayat 7 banyak kali..baca kuat sikit... dia menggelisah dan seolah kepanasan.. dan aku teruskan soalan.. cakap sapa nama mamat tu? Dia kata aku tak kan jawab! Ko sanggup mati demi nak jaga nama tuan ko tu? Aku dihantar, aku terpaksa patuh! Walau ko mati?? Tanyaku... dia terdiam! Aku memang perlukan nama mamat tu untuk mudahkan rawatan.. takpayah dia datang berulangkali
Kalau aku bunuhpun yg lain datang! So aku terpaksa memaksa dia beritau.. aku pegang dia, aku cekak kepalanya, dan picit dia menjerit kuat.. aku cakap ko sanggup mati? Dia geleng dan akhirnya dia cakap.. namanya hi...... baru tunangnya teringat dan mengangguk ye ye betul nama tu, baru teringat! So aku makrifatkan bunuh segala jin dampingan mamat tu dan jin sihir yg bakal menyerang... clear

Aku cakap lagi, ok semua jin kawan ko tu dah mati! Jin tu kata lagi, tak guna, nanti dia cari lagi dan hantar lagi, aku cakap lagi, tak pe, hantarlah berapa banyakpun, aku tetep akan bunuh tanpa belas!!!

Aku cakap lagi, ok ni last, ko keluar, aku kira sampai 10, kalau ko tak keluar ko mati! Dan aku kira 1,2 dan dia pejamkan mata...seolah olah pingsan.. dan bila cukup 10, aku terus henjut..menjerit sekuatnya, aku cekak belakang kepalanya tempat dia duduk dan tekan..sambil zasst... pingsan

Tak lama tersedar... dia pelik eh ni kat mana ni? Napa aku pakai baju ni, ni baju sapa? Aku ketawa.. tadi ko datang hujan, basah baju tu! Ni pinjam baju kakak!
Ye ke? Kami semua ketawa! Ni kat mana ni? Aku tanya tadi yg ko ingat apa? Dia kata tadi dia ajak makan(tunangnya) pas tu jumpa dia(adik aku) pas tu pergi 1 rumah...pastu tak ingat.. yg terakhir masa tunang tu suruh salin pakaian kat bilik air.. dan ni tiba tiba dah kat sini(ruang tamu.. barulah dia nak bersalam dgn bini aku ... aku cakap ni dah ok sepenuhnya ni... ko boleh balik.. dan mereka balik... settle dan tak de berulang hingga hari ni.... 5 jun 2010

SEJARAH

Blog ni aku cipta untuk kesinambungan dari blog aku yg sediaada iaitu http://hantukiller.blogspot.com tapi yg disini aku nak khaskan untuk cerita ceriti rawatan alternatif yg aku buat atau yg aku tonton

DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...