Isnin, 18 Februari 2013

Migraine (sakit kepala)

Ramai orang yg kene sakit kepala yg teruk nih, kalau kene serang tu, macam nak percah kepala tu, macam nak tercabut biji mata dan macam macam rasa sengsaranya

Yg ada tu sampai puluhan tahun menderita.... kalau jumpa doktor apa upayanya???? bagi ubat tahan sakit aje la, kan????? kalau dah teruk tu, bagi la ubat yg paling power pun.... tetap sakit jugak kan, tak de kesan langsung!!!!


Sakit migraine ni bukan la semestinya gangguan jin, malah rata rata bukan gangguan jin pun, tapi gangguan urat saraf dan gangguan urat darah..... darah beroksigen tak sampai otak, tu yg jadi sakit sangat tu.


Punca utama ialah pasal urat tu sumbat, tak kiralah sebab kolesterol ke, sebab lemak ke, sebab angin ke, yg penting sumbat....yg kedua baru sebab jin, pun jin tu buat sesuatu agar urat tu sumbat... hehe



so, jalan penyelesaiannya?????? betulkan urat tu, kalau ada jinnya, sila bunuh jek......

Sapa yg pandai betulkan urat tu???? tentulah pakar urat atau pakar saraf.... doktor pakar le.....

tapi kalau doktor pakar pun tak reti nak bantu camne??????



meh jumpa aku, biar aku cuba, nasib la, kalau baik, alhamdulillah, kalau tak baik tu bukan urusan aku.... hehe

tapi so far yg ngadu sakit migraine ni la, alhamdulillah, fedback nya kata ok, malah yg ada tu siap bawak sanak saudara yg sakit sama untuk aku picitkan, depa ingat aku tukang picit agaknya....hehe

tapi kalau boleh, aku malas nak micit sebab mighrine nih, penat woiiiiiiiii, bunuh hantu tak penat sangat... hehe

Ahad, 17 Februari 2013

PERIOD TAK TERATUR

Ok, aku nak cerita sikit bab period nih,  period nih untuk pompuan aje la, kalau lelaki pun ada period... hehe dah tak jantan tu, dah tak asli! hehe


Tahun 2012, banyak kes yg mengadu pasal period tak henti henti, sampai berbulan bulan..... Alhamdulillah, fedback yg sampai pada aku, semuanya setel, dah normal semula..... Alhamdulillah


Tapi tahun 2013 ni pulak, kesnya lain, ada beberapa kes pasal period tak datang datang, tak ada bendera putih langsung sampai bertahun, 2 tahun dan 3 tahun... doktor kata, masaalah hormon jek.... tapi tak setel jugak masaalah tu....

Kalau tak period, bahaya, darah tu darah kotor, beracun!!!! mana boleh biarkan aje dalam tubuh! kalau berlaku gitu, jangan haraple nak mengandung, dah tentu racun tu boleh bunuh sperm si suami dan ovum yg terhasil.....


Tapi, biasalah kalau jumpa aku, aku mesti la kata akibat gangguan, hehehe, peduliklah orang tu nak percaya ke tidak.....

Dan aku akan beritau, punca gangguan tu adalah saka, takkan aku kata sihir.....  dan kalau sakapun, kes sebegini, jinnya hanya saka dari jenis hantu hhantu seperti polong, pocong, langsuir, pontianak dan hantu hantu lain yg makanannya darah hidup.... darah manusia terutama darah kotor tu....

Dan saka tu duduknyqa tentulah kat rahim atau peranakan tu, takkan duduk kat leher pulak! hehe



Yg satu kes tu, dah jumpa sepital, biasalah doktor kata sumbat dan hormon.... tu aje.... dah jumpa perawat, ada sikit reaksi, sikit jek, tapi kes tak settle gak...


bila jumpa aku pulak.... aku kata saka ko ni banyak! dari belah mak.... kebetulan mak dia ada, marah le si mak tu, kata dia mana ada bela bela untuk dapat saka..... aku kata ada!!!! ada buat amalan yg panggil jin!, lagikah mak tu tak caya!!!! hehe

tak pe, aku biarkan dulu..... so budak tu aku bagi current, lama gak, dlm 5 minit gitu baru ada reaksi, mula sikit jek, tangan tersentak sentak... zasst, jadi lagi zasst lagi dan lagi..... terus berulang.... sampai la dekat 2 jam,  aksi makin hebat, dah mula rasukan makin kuat, dah bersuara hantu, mengilai dll... aku terus terus zasst dan zasst.... tapi tak habis habis, penuh tubuhnya dengan hantu hantu, terutama kat peranakannya tu.... penuhhhhhhhhhh......

bila rasukan lagi kuat, tuan punya diri dah tak dapat kawal diri langsung, sepenuhnya dikawal oleh hantu hantu saka tu, ponti, hr dan macam macam..... siap baca AlQuran bagai selamba jek dia... hehe

Bila dia(jin merasuk) baca Quran, terkejut mak dia.... eh, ko boleh baca Quran?????? hahaha, ketawa jin tu... apa daa, aku memang boleh baca quran!!!! kata jin tu, walhal hantu pocong jek tu

Aku pun beritaulah kat mak dia, hantu hantu tu makcik yg panggil! terkejut la makcik tu, dia kata mana ada!!! aku kata, makcik kan biasa baca ayat pendindingkan, ayat Qursi, 4 qul bagai.... makcik tu kata, memangla, kan nabi yg ajar... aku kata la, ye ke nabi ajar baca tu untuk dapat pendinding????

Tu dah dapat pendinding tu, hantu hantu la kan, yg tolong jadi jaga!! terus aku kata kat jin, oi jin, betul tak??? jin tu mengaku dan buat soalan bodoh, eh tu kan rahsia kami, macamana ko tau???? aku kata, aku kan hantu macam ko, tentunya aku tau! hehe.... lepas tu jin tu berulang kali tanya aku sapa, macamana aku dapat ilmu bunuh jin jin rakan rakannya tadi, sebab dia tak pernah jumpa ilmu macam tu.... aku kata, mintaklah kat Allah! terdiam la hantu tu.... hehe

Bila dah sampai dekat 3 jam, rasukan tak habis juga, terlalu lalu lalu banyak jin diseluruh tubuh budak tu, dah banyak jadi istana din tubuhnya... hehe..... terpaksalah dimandikan sehingga habis sekaligus jin tu..... bila sedar..... dia beritau, dia sedar, cuma tak mampu kuasai diri sendiri.....


tu antara gangguan saka yg menghalang period, sebab hantu tu mengaku, mereka makan darah darah tu, menyebabkan tak de baki untuk jadi darah period.......... hehe


Apamacam????? ngeri tak????


Takkan ngeri, tak seram pun tuuuuuu...... hehe



Khamis, 14 Februari 2013

CERITA TERBARU

TIADA CERITA TERBARU.... hehehe

Sebab tak tau nak cerita yg mana..... hari hari ada kes, berat, ringan...., sedang sedang...... yg ada tu pasal sistem tubuh, tapi asal jumpa orang yg konon tau, cakap ada gangguan..... aku kata tak de, degil, kata ada gangguan, aku suruh la jumpa orang yg kata ada gangguan tu, suruh dia buang gangguan tu.... tapi tak pulak nak pergi......



Penyakit yg disebabkan sistem tubuh ni sama macam ada gangguan, lemah, tyak boleh tidur, badan sakit sakit.... bila di current tak rasa, bila di zasst tak hilang, bila di 'petir' tak de kesan..... hehe bila dimandikan pun sama... gitu jek....


Jadi ubatnya ialah zikrullah dan selawat, tapi rata rata tak mau buat atau tak mampu buat.... ialah aku suruh buat sejuta kali selawat .... banyak tuuuuu......


Tapi kalau yakin, bahawa Allah tu yg menyembuhkan, bukan la selawat tu, bukan zikir tu, bukan ayat quran tu yg menyembuhkan, inshaAllah akan sembuh..... tapi kene la usaha... bukan harap pada perawat je..... ni bagi kes sakit akibat sistem tubuh la, kalau sebab gangguan jin, kene la bunuh jinnya dulu, baru la zikir atau selawat tu dapat dilakukan tanpa gangguan....

DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...