Ahad, 17 Februari 2013

PERIOD TAK TERATUR

Ok, aku nak cerita sikit bab period nih,  period nih untuk pompuan aje la, kalau lelaki pun ada period... hehe dah tak jantan tu, dah tak asli! hehe


Tahun 2012, banyak kes yg mengadu pasal period tak henti henti, sampai berbulan bulan..... Alhamdulillah, fedback yg sampai pada aku, semuanya setel, dah normal semula..... Alhamdulillah


Tapi tahun 2013 ni pulak, kesnya lain, ada beberapa kes pasal period tak datang datang, tak ada bendera putih langsung sampai bertahun, 2 tahun dan 3 tahun... doktor kata, masaalah hormon jek.... tapi tak setel jugak masaalah tu....

Kalau tak period, bahaya, darah tu darah kotor, beracun!!!! mana boleh biarkan aje dalam tubuh! kalau berlaku gitu, jangan haraple nak mengandung, dah tentu racun tu boleh bunuh sperm si suami dan ovum yg terhasil.....


Tapi, biasalah kalau jumpa aku, aku mesti la kata akibat gangguan, hehehe, peduliklah orang tu nak percaya ke tidak.....

Dan aku akan beritau, punca gangguan tu adalah saka, takkan aku kata sihir.....  dan kalau sakapun, kes sebegini, jinnya hanya saka dari jenis hantu hhantu seperti polong, pocong, langsuir, pontianak dan hantu hantu lain yg makanannya darah hidup.... darah manusia terutama darah kotor tu....

Dan saka tu duduknyqa tentulah kat rahim atau peranakan tu, takkan duduk kat leher pulak! hehe



Yg satu kes tu, dah jumpa sepital, biasalah doktor kata sumbat dan hormon.... tu aje.... dah jumpa perawat, ada sikit reaksi, sikit jek, tapi kes tak settle gak...


bila jumpa aku pulak.... aku kata saka ko ni banyak! dari belah mak.... kebetulan mak dia ada, marah le si mak tu, kata dia mana ada bela bela untuk dapat saka..... aku kata ada!!!! ada buat amalan yg panggil jin!, lagikah mak tu tak caya!!!! hehe

tak pe, aku biarkan dulu..... so budak tu aku bagi current, lama gak, dlm 5 minit gitu baru ada reaksi, mula sikit jek, tangan tersentak sentak... zasst, jadi lagi zasst lagi dan lagi..... terus berulang.... sampai la dekat 2 jam,  aksi makin hebat, dah mula rasukan makin kuat, dah bersuara hantu, mengilai dll... aku terus terus zasst dan zasst.... tapi tak habis habis, penuh tubuhnya dengan hantu hantu, terutama kat peranakannya tu.... penuhhhhhhhhhh......

bila rasukan lagi kuat, tuan punya diri dah tak dapat kawal diri langsung, sepenuhnya dikawal oleh hantu hantu saka tu, ponti, hr dan macam macam..... siap baca AlQuran bagai selamba jek dia... hehe

Bila dia(jin merasuk) baca Quran, terkejut mak dia.... eh, ko boleh baca Quran?????? hahaha, ketawa jin tu... apa daa, aku memang boleh baca quran!!!! kata jin tu, walhal hantu pocong jek tu

Aku pun beritaulah kat mak dia, hantu hantu tu makcik yg panggil! terkejut la makcik tu, dia kata mana ada!!! aku kata, makcik kan biasa baca ayat pendindingkan, ayat Qursi, 4 qul bagai.... makcik tu kata, memangla, kan nabi yg ajar... aku kata la, ye ke nabi ajar baca tu untuk dapat pendinding????

Tu dah dapat pendinding tu, hantu hantu la kan, yg tolong jadi jaga!! terus aku kata kat jin, oi jin, betul tak??? jin tu mengaku dan buat soalan bodoh, eh tu kan rahsia kami, macamana ko tau???? aku kata, aku kan hantu macam ko, tentunya aku tau! hehe.... lepas tu jin tu berulang kali tanya aku sapa, macamana aku dapat ilmu bunuh jin jin rakan rakannya tadi, sebab dia tak pernah jumpa ilmu macam tu.... aku kata, mintaklah kat Allah! terdiam la hantu tu.... hehe

Bila dah sampai dekat 3 jam, rasukan tak habis juga, terlalu lalu lalu banyak jin diseluruh tubuh budak tu, dah banyak jadi istana din tubuhnya... hehe..... terpaksalah dimandikan sehingga habis sekaligus jin tu..... bila sedar..... dia beritau, dia sedar, cuma tak mampu kuasai diri sendiri.....


tu antara gangguan saka yg menghalang period, sebab hantu tu mengaku, mereka makan darah darah tu, menyebabkan tak de baki untuk jadi darah period.......... hehe


Apamacam????? ngeri tak????


Takkan ngeri, tak seram pun tuuuuuu...... hehe



3 ulasan:

  1. salam bro..

    knape xkaut skali gus guna makrifat dan pernafasan tenaga dalam kan snang. watpe nak tunggu smp berjam-jam.

    pasal amalan 3 qul tu sila rujuk kitab sahih bukhari dan sahih muslim. memang nabi s.a.w ajar kita baca tiup di tangan dan sapu seluruh badan sebelum tidur. pasal ayat qursi boleh mengusir jin pun sama gak. apa la lu ni bro.

    yg penting bukan yakin pada ayat tp yakin pada Pemilik ayat tu iaitu Allah s.w.t. bukan yakin pd kekuatan ayat tp yakin pada Allah yg Maha Gagah lagi Maha Perkasa.

    memangla ayat tu tak memberi bekas tp hanya sebagai sarana utk memohon Rahmat & Keredhaan Allah atas ikhtiar yg kita buat tu. kita hanya berusaha tp Allah yg menentukan. kita hanya mkn tp Allah yg mengenyangkan. kita hanya bekerja tp Allah yg memberi rezeki.

    jgn terlaku ikut stail penulisan tok belagak. wpun tak belagak tp boleh menimbulkan fitnah. kat akhirat tanggung sendirila..

    la haulawala quata illa billah..

    BalasPadam
  2. Kaut sekaligus??? dalam tubuh mana boleh kaut, lagilah pulak kalau tengah merasuk, dan jumlahnya pulak berribu lemon...

    Kalau kat luar tubuh, memangle senang sangat.


    Tapi bagi yg pakai kaut kaut ni pun satu... cakap je kaut, sekor dua boleh la, kalau ribu ribu lemon???? hehe... akhirnya bertandang jugak sipesakit cari tukang zasst

    BalasPadam
  3. Salam wak.lepas bacaan wak,aku rasa hati tak tenang sebab saya dgn abang saya pun amalkan bacaan kursi dan zikir harian,macam mana cara yang wak boleh tetang dgn teliti biar kita tidak diganggu jin.

    BalasPadam

KG MELAYU SHELLOUT