Rabu, 15 Ogos 2012

LEGA

Ramadhan ni aku rasa lega sangat, sebab tak ramai yg mintak dirawatttt.... hehe.... yahooooooo


Dan ini juga petanda pesakit yg pernah datang dah sihat sepenuhnya, ataupun terus tak percayakan aku! kikiki..... ye bagussssssss hehe...

Bagaimanapun ada yg nak buat temujanji ketika shawal.... sorry, aku nak rilex, balik kampung..... mancing, jalan jalan.... nanti kalau aku dah jemu berjalan, boleh le yg nak berubat tu datang... kalau nak datang le, kalau tak nak datang lagi bagus... tak taulah, macam dah malasssssss gituuuuuuu... dah jemu, setan pun  dah jemu jumpa aku... agaknya la... hehehe

PETUA.... MEMBUAHKAN POKOK BUAH

POKOK BUAH BERBUNGA LEBAT TAPI TAK JADI BUAH??? Sapa ada masaalah ni??? dah selesai??? Senang jer cara nak biar buah tu lekat.....