Ahad, 16 Oktober 2011

tak thrillllllll

Walaupun aku laaa ni kira sibuk merawat, tapi kes kes berat macam dah tak de.... yg mengadu kes berat sehingga dah jumpa ramai perawat pun, bila datang tak le berat mana iaitu tak la ade kerasukan yg hebat sepak terajang bagai, kalau ada pun sikit sangat aksinya, satu dua kali zasst dah pengsan..


Tapi kes yg nampak tak berat iaitu tak de kerasukan yg hebat ni la yg lebih susah nak dirawat, sebab kebanyakkannya bukan sebab jin jin pun, kalau sebab jin pun, sebelum pesakit datang rumah, jinnya dah lari dulu sembunyi kat mana mana....


Yg lecehnya kalau pesakit rasa sakit, doktor tak dapat kesan apa sakitnya, perawat lain kata ada jin, tapi aku tak jumpa pulak jinnya, zasst pun kosong.... tapi sakit tetap sakit..... kesian kan.....


Tapi kalau ada kes yg mengalami kerasukan hebat yg tak pulih pulih, kami geng hantukiller's amat mengalu alukan kes sedemikian, kerana agak mencabar minda dan tenaga kami, lagi kalau ada tempat tempat yg orang kata 'keras' sangat.... bukan nak berlagak la ye, tapi itulah kegemaran kami.... menghadapi kes kes yg berat............

PETUA.... MEMBUAHKAN POKOK BUAH

POKOK BUAH BERBUNGA LEBAT TAPI TAK JADI BUAH??? Sapa ada masaalah ni??? dah selesai??? Senang jer cara nak biar buah tu lekat.....