Khamis, 1 Julai 2010

RASUKAN IBLIS



RASUKAN IBLIS

Adakah iblis juga merasuk? Adakah iblis seekor? Adakah iblis asalnya azazil?Adakah syaitan-syaitan anak iblis????????
Azazil adalah azazil, iblis adalah iblis... rupa pun lain, jasad pun beza, perangai tak sama, kekuatan lagilah jauh beza!!!

Kes berlaku lebih kurang tahun 2002/2003, lama dah.. banyak dah lupa...
Kawan aku, seorang akauntan wanita, meminta aku kerumahnya di plentong, johor... so aku bersama 3 sahabat (2 lelaki 1 pompuan, semuanya golongan professional gak.. hehe) menuju kerumahnya petang tu..pukul 5 lebih... sebenarnya aku pun tak tau masaalahnya apa..dia tak pernah ceritapun

Sampai dirumahnya, aku bersama rakan sampai dulu, dia lewat beberapa minit, sampai dirumahnya aku lihat rupanya merah padam tak seperti biasa..macam tension dan marah... masa tu dirumahnya Cuma ada anaknya beberapa orang, kebetulan mertuanya hanya tinggal disebelah rumah..so anaknya berada dirumah mertuanya itu..aku dipelawa masuk rumah...aku duduk sebentar dan bercerita sepatah dua masaalahnya.. tom ko tengok aku ni.. aku dah lama sakit yg tak nampak..tolong ye tom... sebenarnya masa tu (tahun 2002/2003) aku masih tak banyak membuat rawatan...takat bunuh jin, hantu dewa tu tak de masaalah sangat.. so aku confidentlah boleh tolong minah ni.. hehe

Aku pun kata, ok aku clearkan dulu rumah ko ni..aku pergi ke semua bilik dan semua ruang kasi zasst.. berkecai yg ada.. aku duduk balik di ruang tamu..atas kerusi bersama rakan yg lain, minah tu aku suruh duduk depan aku tapi membelakangkan aku.. belum sempat buat apa apa..baru gerakkan tangan kearahnya pengsan dah! Ek eleh.. apa ni!!! Baru nak bual-bual dah tombang!! kata kawan aku yg pompuan..

Tak lama, yg pingsan tu bangun dan duduk, lepas tu jeling pada aku dgn garang, aku arahkan tapak tangan kebelakang badannya, dia mengeliat dan alihkan badan, aku tanya ko ni sapa, dia jawab IBLIS, aku tanya balik ye ke iblis? Ia la, abis ko ingat aku sapa? Aku ingat ko jin ke hantu je! Tak, aku iblis.. dari siam.. oh ye ke dari siam? Aku suruh kawan aku yg pompuan ambilkan air masak dan aku bacakan beberapa ayat ruqyah, aku suruh dia minum, dua teguk je dia minum, pastu bakinya dibaling pada kami.. cilaka punya iblis.. abis baju aku dan kekawan basah!!! Kalau cam ni memang le kalau merawat pakai air yg dibaca confirm tak jalan, paksapun tak boleh, abis disembur balik yg diminumkan tu! Air ko ni tak sedap, pahit!!! Katanya.. abis camne???

Kalau betullah yg dalamnya tu iblis, ini bermakna ilmu aku pada masa tu belum cukup untuk melawannya!! Ni yg leceh ni, nak buat camne ni, nak rujuk pada sapa pun tak de, kalau rujuk pada ustaz ustaz, lagi le tak jalan, pasal setakat baca ruqyah dan beri air yg dibacakan memang tak jalan!!!

Akupun terus layan iblis tu, ialah dah jurus pun tak lut, pakai air, dihembus keluar, di azankan, dia buat bodoh malah diketawakan (sambil cakap, hoi aku dengar azan tu hari hari, tak de herannya aku!! Aku baca Yassin 7 Mubin, dia sedikit kepanasan, tapi still tak de kesan, baca As Shafaat dan ulang ayat ke 7 berpuluh kali pun masih tak berkesan, picit jari.. alah takat jerit je

Aku bertanya, ko sapa yg hantar? Dia dengan selamba cakap, hoi aku dah 12 tahun dalam badan ni, aku disuruh oleh tuan aku sami budha dari siam untuk kacau budak ni, tu ha sami yg power tu, alah yg kat temple budha yg ada patung emas baring terbesar didunia tu!!! Katanya. Abis aku tanya lagi, sapa yg upah sami hantar ko ni, tu aku tak leh cakap, aku tak dibenarkan beritau... Kenapa ko tak jemu kacau dah 12 tahun ni! Ini kan memang kerja aku, aku kena patuh sampai bila bila!! Abis ko tak takut ke kene belasah dengan aku? Dia kata lagi, hahaha umur aku dah 1000 tahun, dah banyak sangat manusia yg aku anayai, tak de satupun manusia yg leh kalahkan aku!! Kalau setakat ko, eleh umur ko baru berapa? Aku dah jumpa macam macam orang yg mengubat, kalau yg nama ustaz dah berlambak!! Tak de satu pun yg leh keluarkan aku dari badan ni!

Ye ke, tak de manusia yg leh kalahkan iblis, tanya aku. Ye, sebab tu aku dah berbelas tahun dalam badan budak ni pun tak de yg leh keluarkan! Aku cakap tak pe, nanti aku bunuh ko! Haha, ko mana boleh bunuh iblis, katanya, ye ke aku tak boleh bunuh iblis? Tanyaku sambil ketawa, ya, jawabnya, ibliskan sangat kuat, mana ada manusia boleh bunuh iblis! Katanya berlagak! Aku ketawa dengan kuat, hahaha, penipu betul la ko ni, dah tentu tadi aku dah bunuh 13 ekor kawan kawan ko yg duk dalam bilik tu! Dah mati pun! Jangan berlagak la kataku lagi... iblis ke apa ke, walau aku lum pernah berurusan sebelun ni, ternyata aku dah mampu bunuh iblis, kataku sambil ketawa!!

Eleh, tu sikit sangat, katanya, banyak lagi kawan kawan aku yg akan datang nanti, tak de herannya aku! Aku cakap lagi, tak pe, berapa banyakpun, aku tetap akan berusaha mengalahkan kawan kawan ko!!!

Dia pun bercerita apa apa yg telah dilakukannya kepada budak tu, biasanya menggerakkan hatinya untuk sentiasa bergaduh dengan suaminya, sentiasa marah marah pada anak anaknya, supaya bertengkar dengan sesiapa aje termasuk ibu mertuanya yg duduk hanya disebelah rumah... dan yg aku ingat antaranya dia gerakkan hati budak ni meninggalkan rumah dimalam raya dan tidur di offisnya!! Yg paling kerap iblis tu sentiasa mengingatkannya pada bekas kekasihnya yg sama belajar di KL dulu (dia ni le yg upah bomoh siam tu), bagi hatinya sentiasa merindu rindu pada bekas kekasihnya itu yg juga telah lama berkeluarga!

Aku bertanya lagi, berapa banyak budak ni dan suaminya bawa berubat? Dia cakap dah banyak sangat, semua bomoh dan ustaz bodoh!! Dia kata lagi antaranya satu pak haji di taman gembira tu, ada ke nak halau aku Cuma setakat kebas badan budak ni dengan kain putih!!! Bodoh betul pak hj tu, aku iblis tau, sangat kuat!! Beberapa minggu lepas pula,dia dibawa jumpa 1 ustaz kat Taman Imegresen JB, ustaz tu kuat, tapi dia tak ambil kes budak ni sebab dia banyak kes lain yg kene handle, so dia bagi amalan je kat budak ni, bila budak ni baca hari hari, tu yg badan aku sakit sangat, seluruh badan, cilaka punya budak !! katanya marah.

Bila aku lihat sekeliling, rupanya dah maghrib, kes tak selesai juga, macamana nak buat ni! So kami rehat kejap...

Iblis tu masih lagi merasuk, walaupun tak aggresif...

Tetiba ada seorang datang, rupa-rupanya adik sipesakit, lelaki yg tubuhnya agak besar, marah marah kami yg cuba membantu kakaknya... siap dia kata ni bukan main main, kenapa berani berani ubat dia! Dia pandang aku dan kekawan aku dgn marah! Aku cakap tak pe la, sini tolong sama sama ubatkan dia! Dia balas ni bukan masanya, nanti aku nak sembahyang hajat dulu.... lepas tu dia azan dgn kuat.... iblis tu terus cakap eleh aku dah hari hari dengar azan le! Aku tak heran dgn azan ko tu!

Mamat tu kemudian buatkan air jampi disuruh kakaknya (yg terasuk tu minum) apa lagi iblis tu kata air tu tak sedap lalu dibuang semua..hehehe.. Aku pun cakap kat mamat tu, dik ni iblis, bukan jin jin biasa, tak herannya dia dgn air jampi nih! Mamat tu makin marah.. peduli apa aku dengan iblis ke, jin ke apa ke... nanti aku sembahyang hajat dulu! Lepas tu dia blah.

Memandangkan masa tu (dah lebih 7 tahun dulu dari tarikh karangan aku ni hehe) aku tak pernah berlawan dengan iblis pun, inilah kali pertama! Tu yg aku hilang punca! Baca ayat AQ ....7 mubin, surah surah 4 qul, ayat qursi, as-shafaat dan macam macam semuanya tak de kesan langsung! Tapi semua kekawan, aku minta baca AlIkhlas jangan berhenti... tapi masih tak de kesan! Agak agak nak buat macamana lagi? Kalau setakat picit jari dah hampir nak melecit le!!! Patutpun sampai berbelas tahun sakitnya, dah berpuluh ustaz yg dijumpa, tok moh pun tak kurangnya masih juga tak sembuh sembuh! Ialah aku pun bukan ustaz, bomoh pun bukan, hanya akauntan cabuk je, ada hati nak lawan si iblis la pulak! Hampeh! Hehehe

Akupun terus melayan berbual dengan iblis tu. Antaranya hoi iblis, sebenarnya ko ni diupah oleh siapa? Dia tak mau jawab.. katanya tuannya tak bagi jawab, aku tanya balik, kalau ko jawab kenapa? Dia jawab nanti dia belasah aku, aku tanya balik dah belasan tahun ko mengacau budak ni, tak jemu ke? Dia cakap iblis mana tau jemu terutama untuk kacau manusia, lagipun aku dah ditugaskan untuk kacau budak ni sampai bila bila, aku gerakkan hati dia sentiasa ingat kat pakwe lama dia tu, aku kasi rumahtangga dia panas, aku buatkan dia cepat marah, suka merajuk dan sebagainya biar laki dia cepat cepat ceraikan dia supaya tuan aku tu (yg mengupah bomoh siam tu) dapat kahwin dengan dia... Aku pun ketawa dengan kuat hahaha bodoh punya iblis, tuan ko tu pun dah tua, dah kawin dan beranak pinak, kalau dia jumpa budak ni pun aku rasa dia dah tak nak! Yg ko bodoh sangat masih kacau budak ni supaya sentiasa ingatkan pakwe nya tu buat apa, bodoh punya iblis!!!! Engkau tu yg bodoh, dibalasnya balik kata kata aku, selama ni mana ada manusia boleh kalahkan iblis! Aku jawab balik, tak boleh konon, yg petang tadi iblis berbelas ekor kawan kawan ko dah mampus tu apa hal? Kalah kan? Dia cakap lagi eleh baru belasan ekor, ramai lagi kat temple patung emas baring disiam tu, senang senang je dia leh sampai! Sekurang kurangnya aku dah buktikan kat ko, iblis kawan ko pun leh mampos aku bunuh!!! Eleh sikit je..katanya sambil mencebik...

Sebenarnya ko ni dibayar dengan apa? Tanya ku lagi, Ada la, best sangat katanya, best tu macamana? Dia jawab tok sami tu buatkan telur direbus campur macam macam darah binatang spt darah babi, anjing, lembu, orang dan macam macam lagi, huiii best sangat, katanya lagi. Aku kutuk lagi, telur rebus je? Eleh kalau cam tu aku leh upah ko keluar dari budak ni, berapa banyak telur ko nak? 1 lori pun aku leh bagi! Kataku dgn serius! Dia kata balik tak nak, ko buat tak best! Pastinya tak sama!
Aku pun saja tanya lagi pasal iblis ni, iblis, sebenarnya apa makanan ko, hehe nak tau apa jawapannya? Sebenarnya aku makan taik aku sendiri! Best wooo!!!
Aku pun ketawa weeeekkkkkkk geli aku! Taik ko sendiri ko makan! Memang le iblis ni sangat kotor! Dia jawab, tak pe ko ketawakan le, peduli apa aku, best wooo makan taik sendiri! Ok ko belah dari sini, kalau tak aku siksa lagi! Dia cakap tak boleh, nanti tuan aku(tok sami) dan ketua aku (tok guru Iblis ditemple patung emas baring disiam) akan belasah aku! Abis aku belasah ko ko tak takut? Dia kata takut juga tapi aku lebih takut dgn tok guru aku, dia kuat wooo, umur dia pun dah lebih 1 juta tahun!, jauh sangat dari umur ko yg budak sangat nih!!!
Aku pun sambil sambil juga baca baca dan jurus jurus kat iblis tu, meraungnya kuat benar, tapi tak juga mati mati, kalau baca baca tu dgn ayat kursi ke apa ke dibuat pekak telinga je, lebih lebih seperti kepanasan je... bila jurus dia meraung kuat tapi tak tembus juga... masa tu aku tak tau kaedah lain untuk bunuh jin jin yg merasuk tubuh, tu yg jadi bodoh sangat tu aku masa tu.. hehehe

Akupun cuba tengok guna mata batin aku ( ye ye je aku ni, mata batin konon! Hehe) tapi ternampak juga akhirnya, iblis yg merasuk tu tak seperti iblis yg biasa, ia menyerupa dan berbentuk dinasour dengan kulit tebal bersisik yg tebalnya dekat 1 inci!!! Patutpun zasst aku tak lut!! Atau zasst aku yg tak power? Hehehe... abis nak buat macamana??

Adalah dekat pukul 10 mlm gitu, suaminya pun balik dari berniaga, dia tengok keadaan bini dia cam gitu terus dia marah marah, hoi apahal semua ni?? Apa ko orang buat ni?? Tak sedar rupanya penonton yg dengar perbualan aku dengan iblis ni ramai sangat, ialah dia punya jerit masa aku belasah punyalah kuat!! Patutpun ramai jiran jirannya jadi penonton... kira macam artis juga aku masa tu hehehe.... lakinya pun bising bising tapi siiblis terus tunjuk dan bercakap dengan suaminya, hoi engkau, cepat engkau ceraikan N........ ni supaya dia dapat kawin dengan tuan aku! Laki budak ni pulak tak faham tentang bebenda ni, kira bodoh le walau dia dah bawa budak ni kebanyak tempat berubat tapi tak faham faham bahawa dlm tubuh isterinya tu bukan lagi isterinya, tapi iblis!!

Akupun bercakap dgn suaminya ( nasib baik memang dah kenal, kalau tak jenuh juga menerangkan padanya, ialah rupa aku dan kekawan yg merawat tak de tokoh sebagai perawat pun, hensem gitu(weeeekkkkk hehehe), rilek la, yg bercakap ni bukan N.., tapi iblis yg merasuknya, tapi dia sengaja tak faham terus marah marah ni apa ni, minta cerai cerai kebenda ni??? Aku cakap kat dia tu bukan bini ko lah, tu iblis!!!

Akupun teruskan proses rawatan, adik budak tu yg nak sangat sembahyang hajat petang tadi tu pun dah ada, tapi tak buat apa apa, sebab dia tengok iblis tu macam bukan tandingan dia la tu kot, sebenarnya dia tu ada belajar belajar juga, tu yg macam pandai benor!! Hehehe... tapi bila dia tengok aku main zasst zasst ni, dia ketepi... dia tak tau le tu... ialah aku zasst tak jejak pun, tapi iblis punyalah meraung hehehe

Bila dah penat tu, agak dah pukul 12 mlm juga la, aku pun dah lepak juga tu, iblis tu pun gitu jugak, dah lepak sangat kene belasah tapi Cuma tak mati mati, masa tu(sebelum aku confirm dah bunuh iblis petang tu aku ingat iblis memang tak leh mati juga, sama macam kefahaman ramai ulama’).. tapi aku confident aku mampu kalahkan dia juga... akhirnya iblis tu cakap ok aku keluar, tapi ko tolong tolak!!! Aku pun tolak keluar lalu ubun ubun kepala budak tu, tarik lepas tarik terlepas berkali kali, dia jerit hoi ekor aku tersangkut kat leher budak ni, sebab tu aku tak pernah dapat keluar dari badan dia( iblis dlm tu macam dinasour yg ekornya ada cangkuk macam mata anak panah tu... alah macam gambar gambar lukisan vodooo, pernah tengok kan?? Macam tu la rupa iblis tu masa tu, napa tah dia ikut rupa tu...aku tak tau le
Bila tak boleh keluar tu, kami sembang lagi, dia cakap kalau dia keluar pun dia nak sembunyi ke kalimantan, dia takut guru dia belasah dia sebab misinya kacau budak tu sampai bercerai tak berjaya.... aku pulak boleh percaya cakap iblis tu.. ialah nak bunuh pun dah berapa jam tak jalan hehehe.. dapat pujuk dia keluar pun ok pe..

Aku pun cuba lagi berkali kali tarik dia keluar tak juga menjadi... akhirnya aku dapat idea....... jeng jeng jeng..... oleh kerana yg sangkut hanya ekornya, cara senang potong je ekornya, tapi nak pakai apa pulak??ish ish ish susahnya... akhirnya guna makrifat je ... nampak ekornya pegang, kemudian aku patah patahkan sampai patah... boleh pun!!!! Bila dah patah ekornya tu, aku tarik je terkeluar iblis tu, budak tu terus tersedar, letih, beri minum air jampi (AQ le) ... segar sikit... kemudian baru dapat keluar makan... huiii lepak beb, sebab masa melawan tu siap tomoi siam lagi, tampar menampar bagai... sakit seluruh tubuh aku..... lepas makan disebelah rumah..warung mentua...kamipun blahhh...

Keesokan harinya aku bekerja spt biasa, tapi tengahari tu si N... yg dirasuk iblis tu call aku , dia kata iblis tu dah masuk balik dlm badan dia dan nak lawan aku lagi, dia siap tau iblis tu datang banyak dengan tok guru iblis dari temple patung emas tu!!! Akupun contek kekawan yg lain berserta sorang lagi kawan yg leh “scan” sikit sikit... aku tak reti scan scan ni!!! Aku minta depa kumpul kat rumah aku lebih kurang jam 3.30

Dalam menunggu tu, hati aku berdebar debar, aku cuak, ialah yg nak dilawan ni musuh yg tak dikenali, umurnya dah lebih sejuta tahun.... nak pakai apa? Senjata memangle aku tak de... dan aku hanya terbayang bayang rupa sami budha yg besar sangat, dengan pandangan seperti kemarahan yg membara... so aku tak pasti, itu bayangan si sami tu ataupun guru iblis tu... entah le... tapi dalam hati aku berdoa agar Allah beri aku kemenangan dalam melawan musuh allah itu. Yg aku ingat dalam doa aku tu.... Ya Allah, tolonglah aku, bantulah aku melawan kumpulan iblis yg banyak ni, takkan ko nak aku ditewaskan oleh musuh utama manusia ni, takkan ko nak ilmu ko ditewaskan oleh ilmu iblis, oleh itu bantulah aku.... entah apa lagi aku tak ingat.........

Setelah semua ada, iaitu 2 org yg menemani aku semalam, dan sorang lagi yg leh tengok tengok, kamipun bergerak kerumahnya, sampai lebihkurang pukul 4ptg. Ketika sampai, si N... on the way dari opisnya, so kami lepak dulu kat warung ibu mertuanya pekena teh

Tak lama dia sampai, dengan muka merah padam dan masam.... hai.. tu aje katanya dan dia terus mempelawa kerumahnya... kami ikut...

Masuk je kerumahnya, aku tembak lagi diseluruh rumahnya, dia terus terasuk.. dan aku cakap..... hoi, ko lagi, kan semalam ko janji nak pergi kalimantan, kenapa ko masuk balik! Dia dengan selambanya bercakap...aku kan iblis, ko kan tau iblis tu macamana, aku memang pembohong, yg ko percaya tu buat apa, aku cakap tu pasal aku takut pada ko, tapi bila dah keluar tu, aku duduk je atas pokok pelam depan ni(ditunjuknya pokok pelam depan rumah tu)... cilaka punya iblik, bentakku...

Dia pun membebel lagi... hahaha hari ni aku nak lawan ko, hari ni aku bawa kawan yg sangat ramai... tok guru aku pun ada sama hahaha... ko pasti kalah.. katanya dengan berlagak.... aku tanya mana kawan ko... tu ha kat luar tu.. lebih 600,000 ekor tu... terpegun aku mendengar jumlah iblis sebanyak tu, sedangkan aku hanya berempat, yg leh bunuh pun aku sorang la pulak.... sebenarnya masa tu aku buntu, patutnya aku leh bunuh semua yg diluar tu gitu aje macam aku bunuh jin jin yg lain.. ialah dah buntu, lagipun yg datang tu iblis, aku tak terfikir langsung... sekarang ni baru terfikir..hehehe

Dalam aku terpegun tu, aku cakap balik, ye la, sekarang aku berempat je, tapi tak pe nanti aku minta bantuan dari Allah... akupun menadah tangan minta Allah beri bantuan pada aku...... tak lama aku terasa sejuk dan nyaman... entah aku tak nampak apa apa... tapi kawan aku yg leh nampak tu kata... ha tom tu dah turun tu... banyak tu, duduk bertentang je dgn iblis iblis tu, dia hanya kawal je iblis tu jangan masuk campur yg ada kat rumah ni.. katanya.... ya ya... aku hanya terbayang je... tak nampak jelas.. dan sama macam yg member tu cakap... lege sikit aku (aku pun tak tau sapa yg Allah turunkan untuk bantu aku tu) lantak le, yg penting dia bantu aku, Alhamdulillah

N.. yg sedang dirasuk iblis duduk dikerusi, sedangkan aku berdiri... hahaha aku cakap... ok sekarang member aku dah datang, takut pun ko... dia tertunduk.. takpe tok guru aku ada, dia kuat sangat... ye ke kuat aku tanya, betul dia kuat, umur dia lebih 1 juta tahun.... hmmmm ye ke kuat... aku tak nampak pun mana guru dia duduk, ialah aku ni bukan terer pun, tak nampak apa pun dgn mata kepala aku ni..hehe... tu ha ditunjuknya disatu penjuru... oh kat situ ye guru ko.. aku terus buat jurus ( ye je aku ni jurus , ingat silat ke hehe ) menuju tepat kearah yg ditunjukkan tu tapi bukan jurus untuk membunuh, hanya untuk melibas gitu. Serentak itu iblis yg dlm badan itu terjerit awwwwww... la apasal pulak kataku... tu ko buat tu, terkejut aku, kata iblis tu lagi.... oh ye ke... hehe.... aku tanya dia mana pergi tok guru ko tu, dia tunjuk tu sana, dipenjuru lain pulak...
Aku cakap pada iblis dlm badan tu, haha macam? Kene ke senjata aku tu kat guru ko? Dia angguk, aku cakap balik kene? Hehe so tak le power mana tok goru ko yg lebih 1 juta tahun umurnya tu... aku tanya balik, luka tak, dia pun memalingkan mukanya kepenjuru yg tok gurunya duduk tu, luka tak bos? Kemudian dia berpaling pada aku, luka juga, sikit! Ha luka?? kata ku, sakit tak... dia tanya lagi guru nya tu, sakit tak bos? Lepas tu dia jawab, guru aku kata eleh sakit sikit je... aku pun ketawa dengan kuat...hahahaha ko kata tok guru ko kuat sangat, tu aku baru main main, ingat tu, main main, dia dah terluka , kalau aku hentam betul tadi, berkecai dia!

Tok guru dipenjuru tu, aku biarkan je.... dan aku minta semua kawan kawan aku jangan henti baca surah AL Ikhlas!!!

Ok sesi perawatan pun bermula, belum sempat buat air ke apa N.... tu dah bangun, bertomoi... dia terajang aku.. aku elak hehe ialah tomoi iblis merasuk mana sama dgn tomoi asli, dia pinjam tubuh pompuan, tentu gerak nya banyak tersekat, tu yg aku sempat elak, dan tepis dan aku lipat dia tergolek... macam lagak pendekar jugalah aku ni hehe, yg kesiannya kepala budak tu berdentum kene simin, tak sempat aku tahan... yalah orangnya pun lebih besar dari aku, almaklum masa tu anak dia pun dah 5 hehehe. Dalam setengah jam juga aku hentam iblis tu(yg semalam juga masuk balik sebab ekornya patah tu) –pakai rukyah dll lah, bukan sepak terajang tau....menjerit bagai dan aku terpaksa guna kaedah terakhir yg aku guna malam tadi, makrifatkan tubuh iblis yg bersisik tebal tu, tangkap kepala sebelah tangan dan sebelah lagi pegang badan (masa tu tak sentuhpun budak tu tau) aku terus gerakkan tangan aku seperti meramas makhluk tu sampai hancur, lama gak dan dia semakin lemah dan bercakap lagi.... cilaka punya tok guru, tadi cakap hebat sangat, ni aku dah nak mati ni, dia malah lari keluar pulak, patutnya dia tolong aku! Nak tau apa sebab tok guru tu lari keluar? Sebab rakan aku tu semua tak henti baca surah Al Ikhlas tu, power tu aura surah tu!

Ah ko ni dah nak mati, sempat marah lagi, hoi matilah ko, aku pun ramas tubuh iblis tu sampai budak tu terpengsan... kira matilah iblis dlm tu,... member semua cakap, ok settle 1 kes.... lega

2 minit je pingsannya, bangun balik, dan yg masuk tu tok guru iblis pulak, sebab iblis yg lain dikawal oleh tentera Allah tu... entah sapa... malaikat ke wali ke mana aku kenal..hehehe

Yg tok guru ni tak banyak cakap, diam je tapi banyak bertomoi, memang liat gila, aku baca apa ayat pun dia selamba je, aku jurus pun dia gerak sikit je, tak jerit pun.... tension aku... hampir 1 jam juga berlawan, adik dia yg malam tadi pun dah ada, tapi sebagai penonton je, suami dia tak pulak ada, business kot.. jiran jiran pun entah bila sampainya, menjadi penonton kami....
Bila semua cara dah tak menjadi, aku give-up.... aku rilek tapi iblis tu dah lembik juga kene jurus jurus maut tu (walau tak maut) hehe. Dia terduduk lembik, aku dibelakangnya, last last member aku yg leh tengok tu, tapi tak leh zasst cakap, ok tom, ko baca Al Ikhlas 100x kumpul kat tangan dan zasst... aku pun buat.... baca.....100x zasst waw! Hebat, aku ternampak keluar api dari kepala budak(iblis tu) aku je yg nampak le, meraung dia sekuatnya terus lembik tapi masih kuat, aku buat lagi dan lagi sampai le ke 6x nya, iblis tu dah tak bermaya langsung, angkat tangan pun dah tak mampu, akhirnya dia buka rahsia kenapa dia dihantar, sapa yg mengupah dia, apa yg disajikan padanya dan yg last dia cakap SETELAH UMUR AKU LEBIH SATU JUTA TAHUN INI, INILAH KALI PERTAMA DAN AKHIRNYA AKU JUMPA JUGA MANUSIA YANG BOLEH KALAHKAN DAN BUNUH IBLIS, AKU REDHA SEBAB KALAH DITANGAN MANUSIA SEPERTI ENGKAU.... kemudian aku ulang lagi 100x alikhlas dan zasst... tergolek N.... dan tersedar..... minta air...

Bila dah settle tu, kami pun pulang jam 6.00 ptg lebihkurang

Sampai la ni ok minah tu.... tapi kalau ada masaalah je dia cari aku... hahaha tak pasal pasal ada kerja tanpa gaji hehehe

JUN 2010... tom @ hantukiller

DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...