Ahad, 28 Oktober 2012

DEWA DI SEKOLAH???

Minggu lepas, 24/10/2012 aku ada merawat sorang pelajar UITM yg kerasukan di kampusnya la, tapi tu rawatan kali kedua dirumah aku, sebab se hari sebelumnya dia dah aku rawat jugak iaitu 23/10 tapi dah beritau keluarganya, jin ditubuh budak tu(dewa) masih terlalu banyak.... tak leh habis dengan sekali rawatan.... ye la tubuh budak tu dah jadi macam sarang anai anai gitu, pennuh disetiap pelusuk dengan dewa dewa tu... huhu

Ceritanya simpoi jek, dia kerasukkan semasa menjalani latihan alatan muzik di kampusnya, terus sepanjang malam meracau tak pulih, dipanggil ustaz setempat pun tak setel, lalu dipanggil lah ibubapanya, setelah hadir disuruh bawa balik kerumah.... dan kebetulan rumahnya tak jauh dari dumah aku, dlm lingkungan 2 km jek.... dan kebetulan pakciknya tu kawan aku, kawan pun sebab benda mistik, hehe..... so dirujuknya la kes ni kat aku... hehe

yg kali pertama tu, Sampai jek dirumah aku dia dah semacam dah, tubuhnya terus lembek, tak mampu berdiri langsung, nak keluar dari kereta pun tak mampu, so terpaksa di angkat beramai ramai oleh ahli keluarganya untuk naik rumah usang aku, ialah rumah lama, rumah papan, tentulah ada tangga kan... hehe... Alhamdulillah ada gak rumah, pun lum abis bayar hehe....

Walaupun budak tu lembek, sakit seluruh tubuh dengan kesakitan yg tersangat,  dia ngadu la, bukan aku dapat rasapun sakit dia tu tanggung macamana, hehe, tapi budak tu tetap sedar.... sakit utama sebelah kanan, kaki dan tangan terlalu sakit....  so aku zasst jek la kaki dan tangan tu, tersentak sentak budak tu kene zasst....sebab ada jin la, kalau tak de jin, rasa pun tidak kene zasst aku tu.. hehe

Zasst punya zasst, sakit tu pindah pindah, aku kata bukan pindah, tempat yg sakit tu pun adalah sarang jin... dan aku kata lagi jin jin tu bukan baru masuk dari kampus tu, jin dah lama bermastautin, lama sangat, kataku... so, depa pun macam tak percaya la, sebab anak tu tak la pernah kerasukan atau sakit misteri selama ni, cuma baru kali pertama tu dia kene, pun kat kampus, mana mungkin jin dah lama.... depa kata la ji tu kat bilik alatan muzik dikampus dan bla bla bla.... aku kata tak! ni jin jin lama! dewa dewa jek.... jumlahnya amboi...... tak terkira.... disetiap pelusuk penuh dengan dia jek.....

Aku pun kata pedulilah nak percaya ke tidak.... nak kata saka bukan saka, tapi dewa dari mana??? so aku pun tanya tanyalah.... apakah sebelum tu dia pernah ngadu sakit ke apa, depa kata ada juga, iaitu sakit bahu dan kepala jek, kerap.......


zasst punya zasst, akhirnya dia sedar dan agak segar, boleh bangun dan berjalan sendiri, aku kata.... tu belum baik tu, badannya tu masih banyakkkkkkkkkkkk lagi dewa dewa..... aku kata, entah dewa dari mana.... so aku tanya, sebelum masuk u, dia sekolah mana? depa kata Sek Convent! alamakkkkkk!!!! sekolah mat salleh.... dari darjah satu sampai tingkatan 5 tu....... patutpun dewa tu dah bersarang sebegitu banyak......


Ok, selepas dah macam pulih tu, aku pesan la, zikir banyak banyak, dan buatla sesuatu untuk melemahkan dewa yg tinggal tu, datang lagi bila senang....


So dlm kul 5.30, 24/10/2012 tu, pakciknya sudah call sama aku, kata budak tu sudah transform jadi jin.... so dia nak datang rumah, tapi masa tu aku tengah kat luar mengeteh dengan kekawan, lagipun dah petang, so aku suruh datang malam jek lepas maghrib, kebetulan mlm tu ada pesakit lain yg dah buat janji temu...

Bila sampai pun dah bukan budak tu dah, dah dirasuk, tapi kali nih rasukannya lagi kuat, sebab dah 100 dikuasai jin tu, sedangkan semalamnya dia sedar cuma perbualan dan percakapan dikuasai...., ni yg aku suka, aksi menarik yg agak agresif, tapi ala, takat dewa dewa, manalah kuat pun, baru nak berlawan aku zasst, tombang, gitu jek la beratus kali, pun tak habis habis..... sebab??? sebab aku dah pesan semalam untuk buat sesuatu, tapi dia tak buat! ibubapanya pun tak nak paksa sebab dia macam demam untuk buat perkara yg aku suruh tu......nak buat camno... kene semis jek la dengan aku!

Bila dah lebih sejam mengezasst sorang sorang pun tak habis habis, ialah dewa tu terlalu banyak dah bersarang ditubuh.....aku katalah, nak kene mandikan la ni, so adiknya balikla kerumahnya ambilkan pakaian salinan....

Sambil menunggu tu aku teruskan kerja mengezasst sikit sikit sebab dah penat... hehe dan aku beritau, dewa tu masuk sebab salah hantar anak tu ke sekolah!!!! aku kata tak leh hantar anak melayu islam ke sekolah aliran mat salleh yg terang terang namanya spt St Joseph, atau  Convent, sebab dah banyak kes yg aku rawat bekas pelajar sekolah tu, pasti ada dewa dari sekolah tu yg berada ditubuh mereka, tujuannya nak mengkafirkan atau nak memurtadkan, pesongkan hati dia untuk menerima kristian....Yg banyak ditubuh ni pun sama, nak meng kristiankan dia!!! dan kebetulan budak tu masih dirasuk dewa tu, aku tanya betul tak? dewa tu mengangguk angguk!!!

So aku nak ringkaskan ngubat, lalu mandikan lah budak tu, budak pompuan tapi dibantu sepenuhnya oleh bapak dia dan abang dia sebab melawan yg ganas, ialah jin nak kene bunuh, tentulah melawan kan....tapi bukan mandi bogel pun... hehe, dengan pakaian yg dia pakai tu aku jirus jek.... agak lama pun tak habis habis, meronta ronta, menangis nangis meraung raung, merayu rayu....syahdu..... tapi aku kan hantu yg tanpa belas, selagi tak habis aku tak henti!!! dan sambil tu aku mengezasst... termuntah muntah dia...

Mula mula muntah sikit, muntahnya tu nak disiram pun dewa tu tak kasi, dia sayang sangat kat muntah tu, geli betul, aku zasst lagi dan muntah lagi, siram, dan aku zasst lagi dan lagi muntah lagi, menangis dewa tu tengok muntah tu dibersihkan!!!! dan aku picit bahu budak tu... dia meraung kesakitan, lalu aku mandikan lagi, tak lama terus sedar, lembik!!! hehe

Dah sedar tu aku kata kat bapak dia, tu air, bilas, lepas tu tukar pakaian kering.... setelllll

Dah setel tu, budak tu beritau, dia sedar cuma masa aku picit bahu tu, yg lainnya dia tak tau apa... dan dia ngadu belakang dia sakit, mintak aku urut, aku malas, aku suruh dia minta mak dia urut sendiri... hehe

aku kata badan tu sarangnya jin penuh, lum terbakar sangat tadi tu, ko kene bakar sendiri, zikir banyak banyak sentiasa...... dan selesai............