Ahad, 19 Februari 2017

MENGAPA BERTANGGUH NAK BERUBAT???

BAB bertangguh nak berubat ni.... ramai jer yg asik nak bertangguh

banyak sebab... masa, duit, kemudahan, pengangkutan, teman, keselesaan dan gangguan...


ok... tumpuan kat tangguh berubat akibat gangguan jin....

Biasanya yg sakit akibat gangguan jin... bila nak berubat dengan perawat yg agak brutal dengan jin asik bertangguh jer... tapi kalau berubat kat perawat yg baik dengan jin... takat halau halau atau pujuk pujuk jin tu... sanggup berulangkali berubat walau kene bayar mahal.... kannnnnnnnnnnnn


Tapi kalau nak berubat kat yg agak berutal dengan jin, atau yg kaki sembelih jin... atau yg lagi chun yg bunuh jin dengan berbagai kaedahnya.... pesakit rasa sangsi, rasa takut, rasa tak berani, rasa sayang kat jin jin yg ada.......kan mengarut tuuu


tu nama dibisik jin yg dah sedia menginap dalam tubuh tu!!!! lawan la perasaan tu!!!!!!!!  bisikan jin pada perasaan tu jer, bukan kat telinga macam kita dengar radio tu!!!!!!!!!


Atau paling mudah suruh orang paksa dan bawa berubat... dah tentu jin tu dok dalam... macam macam la jin tu akan buat untuk elak dari dibunuh oleh perawat yg nak dijumpai tu.  ada yg asik nak terceret la, nak terkencing la, sesak nafas la, terus demam la, terus kejang la atau apapun asal nak menghalang pesakit tu dari jumpa sipembunuh jin dalam badan tu...


Yg lagi sadis kata nya ikut nasihat penasihat yg konon beragama la... tak baik bunuh jin konon!!!! mana ada halangan bunuh jin???? mana Allah dan  nabi pernah halang manusia dari bunuh jin yang mengganggunya???


Asik bertangguh je... makin sihat la jin tu... siap beranak pinak dalam tubuh dah macam sarang anai anai... dah tak tahan nanti baru nak betul betul berubat.... ye kalau lom terlambat


kalau dah terlambat, dah jadi cansser atau sakit zahir yang lain, padan muka!!!! hahaha

Berulang sepital la... ingat... canser ubatnya potong, tak boleh potong tandanya tak de ubat dah... kimo dan radioterapi tu bukan ubat, tapi hanya tahan sekejap dari sel tu membiak... nanti biak balik... dan stage terus bertambah...sampai akhir riwayat...


so kesimpulannya????? jangan bertangguh!!!!! cari yg brutal jika gangguan jin nak dipulihkan sepenuhnya... kalau setakat halau halau jin tu... lepas halau masuk balik... seribu kali halau... tiga ribu kali masuk balik malah bertambah... hahaha

Selasa, 10 Januari 2017

ADAKAH KITA DITAHAP IKHLAS????

TAHAP IKHLAS MANUSIA NI IAITU MUKHLISYIN... iaitu yang seluruh hidupnya  hanya dan semata mata kerana Allah... lidah dan hatinya sentiasa menyebut dan mengingati Allah


SESUNGGUHNYA KAMU(IBLIS) TIDAK AKAN MAMPU MENEWASKAN SI MUKHLISYIN IAITU ORANG ORANG YANG IKHLAS.


Kalau dengan jin cenonet, ifrit, hantu, dewa, dll pon kita dah tewas... dah terganggu... senang kene ganggu, senang kene bisik, senang kene hasud, senang kene hempap, senang kene sergah... tu tandanya kita ni terlalu jauh dari ikhlas... ikhlas ni senang cakap amalannya Allah terima la... tak ikhlas tu maknanya sebaliknya...

Ada perawat handalan pon takut nak rawat betul betul takut jin tu balas dendam padanya atau ahli keluarganya... maknanya perawat tu dah ikhlas ke????

Atau... katalah ulama.... masih suka cakap besar, masih suka meninggi diri, masih rasa dirinya serba betul, masih asik nak salahkan orang, masih sibuk nak mengkafirkan orang... tu tandanya mereka masih dibisikkan sifat sifat jahat lagi oleh jin syaitan didadanya... maksudnya.... jin masih boleh kalahkan dia... maksudnya jin tu masih peringkat pengikut sang iblis iblis jer... maksudnya???? pon masih jauh dari ikhlas laaaa


eh... memandai jer aku... hahaha


Tapi Allah yg beritau cam tu kan... iblis tidak mampu menewaskan orang yg ikhlas... tu iblis.... ni kalau jin tahap rendah bawahan iblis kacau pon kita dah tewas... hahahaha...... maknanya jauh lagi la ikhlas tu oiii


Aku ikhlas kah??? mana der... kalau aku ikhlas... taknya aku nak merapu cam ni... hentam itu ini... walau aku boleh bunuh jin jin... tapi jin masih boleh jer kalau nak kalahkan aku... bukan aku nampak pon kalau jin tu pukul curi ke, bisik bisik ke.... hahaha


Habis ko orang tahap mana??????? hahaha


lu fikir la sendiri


atau cuba fikir...................
Masih diganggu jin??? kenapa tak cari ikhlas????


2 keadaan jer yg jin tak boleh kacau manusia ni

-mukhlis
-yg berserah bulat bulat pada Allah

cakap senang la...... cuba dapatkan!!! tengok dapat tak

2017

tahun 2016 macam macam berlaku kat dunia malaysia ni kan... kemarau, banjir, gempa, ekonomi merundum, nilai duit tergolek.... gi sepital ubat kene beli luar, pinjaman ptptn tersekat.... dan macam macam


perduliklah... tu takdir tuhan... walaupun bersebab atas kesilapan manusia... sebagai khalifah yg Allah lantik untuk mengurus dunia... tapi kita tak urus dengan sejujurnya...


ok 2017 baru bermula...

hal jin jin.... masihkah ada lagi gangguannya???? mengapa yg dah di ajari cara membunuhnya tak teruskan??? malas?? lupa??? atau dah selesa???? hahaha

yang tak tau.... macamana nak tewaskan syaitan dari kalangan jin.... dah tambah ilmu??? ada belajar??? atau sombong rasa ilmu tu dah cukup tinggi????


Atau berserah biar terus diganggu... dimakan jin???? eh jin makan orang ke??? hahaha tu kene tau apa makanan jin tu... hahaha

pertama kene tau syaitan tu hanya sifat jahat pada manusia dan jin.... dan jin yg jahat ni semua golongan pon ada... cam manusia jugak... semua golongan pun ada yg jahat kecuali para nabi dan orang yg Allah jaga la....


lepas tu kene kenal la jin jin... jenis apa, kuatnya camne.. kalahnya dengan apa

pastu... belasah la jangan pulak belas kasihan.... setan tuuu... musuh yg nyata tu... nyata tu bukan nampak jer tau... musuh yg ternyata... yg terutama.... musuh no 1