Ahad, 10 Jun 2012

ANGIN DITUBUH


ANGIN DALAM TUBUH(salur darah)

Kali ni tak nak cerita pasal mistik sangatlah, pasal sakit yg sebab angin ditubuh jek, iaitu yg menyebabkan saluran darah sumbat iaitu salur darah yg halus halus, bukan yg pembuluh darah tu…

Dalam tubuh manusia ni, mesti ada angin, kalau tak de angin, macamana sel darah tu nak beroperasi, kan kerja sel darah bawa dan hantar oksigen kegenap tubuh kita, oksigen tu dari udara kan, angin la tu… tapi kan, dalam tubuh kita ni, ada juga angin yg menyakitkan, yg berpusing didalam tubuh, kalau dia tersekat dan berkumpul kat sesuatu tempat, tempat tu akan rasa sakit, lenguh lenguh  atau macam kebas gitue… ada juga kalanya atau bagi orang tertentu, angin tu sampai merosakkan sendi akibat terhenti di sendi sendi… akibatnya asid asid berlebihan ditubuh pun tersekat kat situ, nama asid tu asid uric… kira senang kata bahasa melayunya sakit gaut lah… puncanya angin…. Kemudian asid uric tu terkumpul lalu orang tu akan rasa kesakitan yg amat sangat kat tempat tu….. yg kalau lama lama dibiarkan, boleh keras timbul macam tulang pulak…  Kalau kita ada rasa rasa nak kene tu, katalah sendi sendi tu ada yg sakit sakit sikit, jangan biarkan, cepat cepat pecahkan angin yg menyumbat tu secara ketuk tempat tu dengan apa saja benda yg lembut…. Yg agak boleh pecahkan angin tu la..

Kebanyakkan angin ditubuh ada diperut, yg menyebabkan kita mual,tak lalu makan, atau senak diperut.  Banyak juga angin ni merata ditubuh, yg menyebabkan sakit dan sengal, terutama kat bahagian bahu, bahagian belakang leher dan belakang telinga. Ada juga yg menyebabkan sakit kaki la, sakit paha la, sakit lutut la, sakit tangan dan jari jemari….. Agak agak sakit jantung, sakit semput @ asma, sakit paru paru tu semua ada kaitan dengan angin tak????? Jawabnya ada, malah kebanyakkannya memang sebab angin disalur darah, disertai pulak kolestrol atau lemak… sumbat salur darah tu, maka darah beroksigen tak kan sampai keorgan dalaman tu, lalu macamana organ tu nak beroperasi dengan sempurna???? Kalau dah tak operasi dengan sempurna organ tu… tu yg sakit tu dating…eh silap, sakit tu datang!!! Hehehe

Satu lagi, agak agak angin tu tersumbat ada kaitan dengan jin tak???? Jawabnya kebanyakkannya tak de, tapi ada juga yg jin penyebabnya, terutama kalau sakit tu kat bahagian bahu dan tengkuk. Haaaa, tau ko takutttttt, ko ada   sakit tengkuk kan!!!!!! Ada jinn dalam tengkuk tu bergayut!!!!! Hehehe…. Tak semestinya la… hehehe

Mighrin pun punca angin yg block darah beroksigen kat tengkuk dari sampai kekepala, tu yg bedal ubat pun mighrin tu tak hilang, hilang kejap,  nanti ada lagi, gitu la ulangkali… kan kan kan….

Abis, kalau dah kene sakit macam nih nak buat macamana????? Hehe, yg utama gi doctor dulu, jangan jumpa bomoh atau perawat… kang tak pasal pasal, sakit sikit bertambah tambah sakit, ada topup sakit akibat  jin dari bomoh atau perawat  pulak….

Ok, kalau doctor bagi ubat pun tak pulih pulih, siap kata tak de sakit, barulah jumpa perawat Alternatif… untuk memastikan sakit tu hanya akibat angina je ke atau ada kene mengena dengan jin. Kalau ada kene mengena dengan jin, minta perawat tu bunuh jin jin tu, kalau dia tak tau bunuh, minta dia pastikan jin tu kekal tak kacau lagi tak kiralah dia pindahkan ke lain kea tau dia kurung kat mana mana kea tau dia masukkan dalam botol… kalau yg ni pun dia tak reti, baik cari perawat lain…. Membazir tenaga je kalau takat halau halau ni…

Ok katalah jin tu dah habis, sakit masih ada juga, barulah cari tukang urut untuk pecahkan angin tu atau pulihkan perjalanan darah tu… tapi kene tengok jugak, sapa tukang urut tu, kalau dia dapat ilmu mengurut dari keturunan tak kira dapat sendiri atau mak bapak turunkan, biasanya ada dampingan jin… pastikan tukang urut tu ada belajar arah aliran darah(blood circulation) untuk memastikan darah tu digerakkan ikut jalannya sendiri… yg akhirnya menuju ke paru paru untuk tujuan pengoksidanan lalu kearah jantung untuk dipam semula keseluruh tubuh.

Biasanya kalau dah buat urutan ni, sakit kepala @ mighrin tu, sakit bahu, sakit tumit dan lain lain akan berkurang masa tu juga… tapi kalau sakit pinggang, tempoh berkurang agak lama biasanya dalam 3 hari tak perasan tau tau sakit tu dah ilang…

Satu lagi, kalau sakit sebab angin angin ni, ada zikir zikir yg kalau diamalkan dan dijadikan zikir harian auto memecahkan angin ni… tapi zikit ni tak sama atau sesuai pada setiap orang, iaitu lain orang, lain zikir yg sesuai dengan tubuhnya untuk auto pemecahan angin ni… tapi zikir kalau bertujuan nak hilangkan angin ditubuh ni, jarang sangat dapat ikhlas dan diterima Allah, iaitu kita auto juga terniat bllah tapi berzikir sebab nak pulih sakit tubuh tu, kan kan kan…. So nak selamat, kalau dah dipastikan katalah zikir pada sesaorang tu yg sesuai katalah jumlah minimum 2000x setiap hari, so dia kenelah zikir tu 2 x jumlah tu atau lebih lagi demi untuk memuji Allah dan mengingati Allah, barulah ada sedikit yg boleh sampai pada Allah…


Ok… ni baru la ada sikit cerita.. kikiki
Kebanyakkan yg datang pada aku akhir akhir ni, akibat angin je, contohnya ada satu tu, sakitnya dah agak lama, sakit tengkuk, bahu dan pinggang, kaki sampai tak larat nak jalan, terlalu sakit….perawat lain kata sebab sihir la, sebab saka la…. Tu ok la, masing masing punya kepandaian… yg ada tu doctor pakar pun, pun dia dah tak tau lagi nak bagi ubat mana sebab isterinya yg sakit,  sakit makin teruk, kalau bagi steroid bini dia ok, tapi manjang nak pekene je steroid tu, maknanya tak pulih langsung lah, setakat menahan sakit, kan kan!!!, dah berubat alternative merata juga , macam macam… pun sama…. Tak kurang pun, kalau kurang pun terlalu sikit… katanya la… perawat rata rata kata ada sihir, dan saka…. Dan  ramai juga yg pagar rumah dia dan opis dia…. Akhirnya makin banyak lah jin saka tu, bukan berkurangpun!!! Siap tampal wafaq bagai… hehehe

Akhirnya aku minta izin untuk hancurkan pagar pagar tu semua, alah dari jauh jek, sebab jin aje kan… paku atau tahi besi ke apa yg dijadikan pagar tu aku deaktifkan jek dari jauh, buang aura yg panggil jin pemagar tuuuuuuu hehe

 Aku pun minta izin pada doctor pakar tu untuk picit bahu isterinya… lalu kesakitanlah yg amat sangat… tau je la, hantu yg picit, macam kene cekik tuuuu…. Hantu Pontianak… kikiki… ah tak la… picit tengkuk , belakang telinga je… sakit memangla sakit, nak baik kan!!! Hehe

Lepas picit je, dia terus lega, boleh toleh kiri kanan, dan kepala yg berat terus ringan… dia katalah, aku bukan timbangpun kepala dia dari berat ke ringan tu… aku rasa kalau timbangpun sama jek beratnya… kikiki

Cuma yg sakit pinggang tu… tu bukanlah aku boleh buat sebab banyak bahagian kaki kene urut… so, aku terpaksa arahkan doctor tu, siap sekolahkan dia, ala tentang kaedah urut je la… hehehe

Akhirnya dua hari lepas tu, sipesakit call dengan nada ceria kata sakit bahagian bahu keatas memang dah baik terus, Cuma pinggang masih sakit sikit… dia beritau yg suaminya dah urut beberapa kali… Alhamdulillah…. Dan aku kata ok la tu, urut lagi sebab sakit pinggang ni biasanya sakitnya hilang sikit demi sedikit, kita tak perasanpun…. Dan aku pesan, teruskan zikir yg aku dah ajar tuuuuuuu

Kes lain pun banyakk, macam tu jugak, sakit bahu, sakit tengkuk, sakit kaki, sakit pinggang…. Bukan pasal jin sangat pun, walau ada jin, tapi sikit sangat… ala bawah 20 ekor tu sikit sangat la… yg lebihnya sebab angin je…. Urut biasanya terus kurang, kalau tak lalu makan, terus rasa kelaparan….hehehe
Tapi jangan baca ni terus anggap aku tukang urut atau nak mengurut , aku malas sangat bab mengurut urut nih, penat sangat beb…. Carilah tukang urut disekitar tempat kalian…

Aku cerita ni bukan nak apa, saja je, sebab bila hospital pakar pun tak dapat kesan sakit tu, dan orang terus gi bomoh anggap puncanya mesti jin, walhal tak semestinya…. Angin dalam badan je… ialah angin kan tak dapat di x ray… hehehe, tak dapat di scan…

Kaedah mudah, kalau sakit atau sengal sengal badan akibat angin ni ialah makan bebenda yg boleh keluar kan angin dari tubuh seperti ginger & garlic… halia dan bawang pulih lah! Hehe
Atau satu lagi, try makan vitamin C yg 1000mg atau 500mg slow release tu, makan la beberapa hari, inshaAllah amat melegakan

DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...