Isnin, 24 Jun 2013

UPDATE


Lama aku dah tak update cerita mistik kat sini, bukannya apa ... malas, lagipun kesnya tak menarik sangat, lagi lagi kes saka saka saka..... nak jumpa kes berat dah tak nampak beratnya, mungkin jin jin merasuk semua dah jemu nak lawan aku.... atau lagi perasan, depa takut kat aku!! hahaha...., sebab aku lagi hantu daru hantu hantu yg merasuk tu... hahaha....... kalau ada rasukan pun lembek jek hantu hantu tu semua... hahaha... tak best

Cuma pelik juga kan, hantu hantu lembek tu, yg ada tu menyakitkan sesaorang dah sampai puluhan tahun, dah berubat merata, tapi hantu tu segar bugar lagi dlm tubuh mereka... apa perawat sebelum ni buat??? kenapa tak kasi pancung habis semua hantu hantu tu... kalau setakat hantu hantu pun masih berlambak dlm tubuh pesakit, macamana kalau yg dalam tubuh pesakit tu dari jenis jin yg lagi tinggi dan advance seperti ifrit, jin islam, iblis iblis ataupun azazil azazil????

Alhamdulillah, dah tak jumpa lagi kes kes yg melibatkan azazil dan iblis iblis, yg ada jin tahap rendah seperti ifrit dan jin islam tapi yg banyak hanya dewa dewa dan hantu jembalang jek.... Aku harap sangat, kalau pesakit yg dah berubat dengan perawat perawat islam terutamanya, harap mampulah hapuskan hantu hantu dan dewa dewa tu... kalau yg lagi tinggi tu tak pe, aku leh bantu, ni kalau yg kecik pun tak leh setel, tapi advertise sikit punya hebat kata mampu buat dan rawat itu ini... kesian pesakit... kene tipu je.... sebab nak apa??? nek merawat, bukan nak usaha menyembuhkan pesakit, kan??? tu yg pesakit kene datang berulangkali.....$$$$$$$.... betul tak????? hehehe







DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...