Isnin, 11 Julai 2011

MERAWAT HISTERIA DI MAAHAD TAHFIZ JB

8 july 2011

tengahari dlm pukul 12 seorang guru sek menengah majidee minta bantuan, kes histeria disekolahnya dari pagi, ada ustaz yg sedang merawat

aku sampai kul 12.20, terus ke bilik yg ustaz tu rawat, tengok dia tengah merawat..... aku tolong zasst sampai pengsan.... dan cari pesakit lain dibilik yg lain... ada 3 orang lagi, aku zasst sampai pengsan 2 org , tapi yg lelaki tak pengsan, cuma makin segar,

Balik kebilik yg pertama, ustaz dah hilang, tapi budak tu terasuk lagi... terpaksalah aku menghadapi kesaorangan dibantu guru guru wanita dan pelajar pelajar....

sedang buat, tetipa terdengar pekikan lagi diluar, seorang pelajar memberitau ada sorang pakcik (tukang ubat juga kot) tengah cuba tolong dia...

Aku cuba settlekan budak ni dulu, sebab kuat sangat rontanya... pengsan berkali kali tapi merasuk kembali... banyak la jinnya tu....

Bila keluar tengok yg menjerit tu masih kerasukan.... aku buat apa yg patut, buat dia dulu, kemudian yg liat tadi hingga pulih, pukul 1.00 siap



pukul 2.30 dapat call dari sekolah menengah tahfiz di JB, aku on the way ke opis, terpaksa teruskan sebab ada urgent dokumen kene tandatangan..... lepas tu bergegas kesana, jem pulak jalan.... pukul 3.40 baru sampai disambut seorang ustazah dan seorang ustaz... terus dibawa ke surau dimana seorang pelajar kerasukan diasingkan dan penuh surau tu dengan pelajar lain, beserta beberapa ustazah... aku zasst sampai pengsan... keluar, jumpa seorang pesakit yg sedang dipapah tapi masih kerasukan aku zasst juga sampai pengsan..

kemudian dibawa ke sebuah bilik mesyuarat guru, ditempat kan 3 orang pesakit... zasst zasst zasst sampai penat sebab pingsan, bangun bertukar, manjang gitu jek, banyak benor jinnya... kemudian semua pesakit dikumpulkan kesitu... aku buat berkesaorangan juga sebab ustaz tu tolong jaga pintu, ustazah tolong pegang, pelajar lain tolong pegang juga..... zasst zasst sampai penat


akhirnya pukul 4.50 lebihkurang selesai dan semua sedar.... alhamdulillah

Ahad, 3 Julai 2011

SMS DARI UTUSAN ALLAH??????????

2/7/2011 PUKUL 12.25 AKU dapat sms dari seorang rakan, katanya dia dapat sms pelik dari sesaorang rakannya yg lain (yg dirasakan bukan diri rakannya yg sebenar)
Antaranya mengatakan ‘aku tau... aku nampak tika itu... anak anak tidak berdosa..... sangat suci.... diajari dengan kalimah suci... kalimah Allah.... moga terhindar dari kejahatan dunia’
SMS tersebut kata rakan ku itu ditujukan pada anak anak aku (sms yg lain padanya)... dan malam tersebut memang aku mengajak 3 anak aku yg kecil membaca kalimah tauhid LAILLAHAILLAULOH berulang kali...... dan ini antara SMS pada kawan aku tu setelah beliau bertanya siapa dia sebenarnya....
12.27: ‘Aku Hamba Allah yg membantu’
Kemudian aku pula menghantar sms direct pada ‘hamba Allah’ tersebut........
Inilah semuanya yg aku bualkan......sila fahami dengan jelas
12.24: AKU
KAMU SIAPA?
12.37: hamba Allah tu,
Aku juga Hamba Allah... usah kamu khuatiri... aku tidak sekali akan melakukan kejahatan... tidak sekali aku akan merosakkan.... aku akan pergi sebentar lagi
12.37: AKU;
BAIK SECEPATNYA KAMU PERGI,
KALAU TIDAK KAMU PUN MATI,
AKU TAKKAN MEMBENARKAN MAKHLUK SELAIN ROHNYA SENDIRI MENGUASAI DIA
12.39:hamba Allah;
Wahai hamba Allah....Allah telah memberikan kelebihan kepada kamu... bantulah selagi kamu mampu..
12.47: hamba Allah;
Wahai hamba Allah... Roh dia sangat lemah... bantulah dia selagi kamu mampu... aku tak mampu mati hanya jika Allah menginginkan aku mati... Al-Israa’ 44; langit yg tujuh dan bumi serta sekelian makhluk yg ada padanya sentiasa mengucap tasbih bagi Allah dan tiada sesuatupun melainkan bertasbih dengan memujiNya
01.10: AKU;
ROH S...... DAH KUAT TU.....
KELUARLAH WAHAI HAMBA ALLAH
01.15: hamba Allah;
InshaAllah hanya Allah maha mengetahui
01.17: hamba Allah;
Wahai hamba Allah yg budiman, sebarkan laa ajaran Allah kepada semua manusia yg sesat... sujudlah kepada Allah, sebutlaa nama Allah... berjihad laa atas nama Allah... inshaAllah akan dapat keredhaan Allah
01.17:AKU;
BAGAIMANA ROH S....... SEKARANG?
KAMU BUKAN MALAIKAT
KAMU BUKAN JIN
KAMU JUGA BUKAN ROH DARI KALANGAN ROH MANUSIA
TAPI DARI MANA KAMU?
01.26: hamba Allah;
Apa yg mampu aku katakan. Roh noras....... amat lemah, aku cuba menarik dari sudut yg paling dalam, namun aku tidak punya kuasa yg hebat wahai manusia yg budiman, semua itu hanya mampu diizinkan Allah, jika noras.... tidak mampu dipulihkan sepenuhnya dalam terdekat ini, jangan sekali kamu salahi aku, kerana semua itu diluar kemampuan aku.... berserahlaa dan jangan sekali kamu jemu untuk membantu.... Allah memberi kamu banyak kelebihan yg bukan semua mampu capai. Gunakanla ia untuk membantu memulihkan manusia yg dianiya dan juga manusia yg sesat. Tingkatkan amalan mu wahai hamba... sujud laa kamu pada Allah.. sebut laaa nama Allah disetiap langkahmu. inshaAllah
01.28: hamba Allah;
Kamu harus menyedarkan dan sentiasa memperingati manusia yg syirik dan menggunakan ilmu Allah kejalan yg tidak benar. Wahai manusia kau tidak mampu melakukan semua itu hanya dengan bantuan hamba seperti kamu
01.29:AKU;
INSHAALAH AKU IKUT NASIHAT KAMU
BAGAIMANAPUN AKU PERLU BANTU ROH S....
KAMU KENE BERITAU DIMANA ROHNYA YG LAIN DAN BAGAIMANA AKU BOLEH BANTU DIA
01.40: hamba Allah;
Terima kasih wahai hamba Allah. Roh ini tersembunyi ditempat paling dalam. Disudut yg sukar dilihat oleh makrifat. Setiap hari kamu harus bisikkan nama Allah dan selawat atas nabi kepada noras.... buat masa ini setiap masa kamu harus lakukan ini. Bukan kerja mudah untuk kamu. Namun tidak rugi jika kamu terus membantu... minta pada rakan rakanmu untuk membantu jua.... sesungguhnya Allah jua memberi dugaan untuk kamu wahai hamba Allah... hadapi laaa.... sebut nama Allah..Allah..Allah.. tingkatkan amalan kamu agar kamu sentiasa diizinkan Allah untuk membantu.... Aku juga datang dari Allah, namun aku hanya cuba melakukan kebaikkan dari mendekati kejahatan.. aku rasa tenang dengan menyebut kalimah Allah....
01.44: hamba Allah;
Ramai perubatan islam yg sudah jauh terpesong dari landasan Allah.... mambaca ayat ayat AlQuran dengan NIAT NIAT yg tertentu adalah terpesong sama sekali..... niat laaa kamu kepada Allah.... sesungguhnya AlQuran itu terlalu banyak mukjizatnya...yg tak mampu dicapai akal manusia... bantu laa mereka wahai hamba Allah.... kembalikan mereka pada jalan Allah.
01.47:hamba Allah;
Maafi aku wahai saudara, tidak sekali aku ingin menyusahkan kamu. Izinkan aku pulang ketempat asalku... ada lagikah soalan yg ingin kamu katakan?
01.46;AKU;
JIKA BENAR KAMU DATANG DARI ALLAH, MANA MUNGKIN KAMU SUKAR MENARIK ATAU MEMBANTU ROH S....
MEMANG BENAR APA YANG KAMU NYATAKAN DAN NASIHATKAN
TERIMA KASIH
JIBRIL KAH KAMU?
01.58 : Hamba Allah;
Aku diamanahkan agar tidak diberitau darimana asalku. Dalami kamu ilmu Allah... fahami setiap bait bait AlQuran. Disitu kamu akan perolehi jawapan wahai hamba Allah... sudah kukatakan kepada kamu... manusia sentiasa diberi dugaan untuk menjalani idup dimukabumi Allah, jika kamu diberi ujian makanya Allah sangat mengasihi kamu dan ingin mengingati kamu betapa besarnya kejadian Allah di mukabumi ini. Allah Maha Agung. Allah Maha mengetahui. Tiada yg mampu menandingi... aku hanya hamba, menyampaikan apa yg perlu dengan apa yg diamanahkan kepada aku. Allah jua yang mengizinkan... aku tidak punya kuasa.. segala apa yg cuba kulakukan hanya dengan izin Allah...Aku bersyukur kerana aku telah menyampaikan seruan dari pencipta.
01.59:AKU;
KALAU DEMIKIAN BENAR KAMU JIBRIL
ALHAMDULILLAH
02.07: Hamba Allah;
Wahai hamba Allah, aku seorang pemegang amanah, maafi aku kerana telah ujud keraguan dari kamu... sesungguhnya aku tak mampu melakukan sesuatu yang diamanahkan pada aku untuk tidak memberitau dari mana asalku.... Alhamdulillah jika ilmu agama mu sangat tinggi.. kamu akan dapat tahu dari mana asalku... izinkan aku pulang.... Assalamualaikum ya hamba yg dirahmati Allah...
02.07; AKU
WAALAIKUMSALAM
PERSOALANNYA... SIAPAKAH DIA SEBENARNYA? UTUSAN ALLAH TU BIASANYA SIAPA? ATAU MUNGKINKAH JIN YG MENYAMAR?... AL-ISRAA 44.... BILA AKU CEK MEMANG BETUL MAKNANYA...
KENAPA ALLAH MINTA DIA SAMPAIKAN PERKARA TERSEBUT PADA AKU? KALAU BETUL, BERAT TU TUGAS NAK MEMPERBETULKAN PERAWATAN ISLAM TERUTAMA DIMALAYSIA NIH..... SEBAB AKU BUKAN APA APA, AKU TAK TAU APA APA... AKU BODOH, AKU LEMAH, AKU HANYA INSAN KERDIL.... MANA MUNGKIN AKU BOLEH MENEGUR GOLONGAN PERAWAT ISLAM YG TELAH SEKIAN LAMA DIHORMATI DAN DIPANDANG MULIA OLEH MASYARAKAT................. TAPI AKU TERPAKSA TEPEKKAN SMS INI AGAR IA TERSEBEBAR, BOLEH DIBINCANGKAN DAN MUDAH MUDAHAN SAMPAI PADA GOLONGAN YG ALLAH TUJUKAN TU TERMASUK DIRI AKU SENDIRI.....INSHA ALLAH. TAPI KALAU SALAH?????


NOTA:::


Ok lah, hari nih, 18/02/2013, aku nak beritaulah tentang siapakah benda yg jadi hamba Allah ni....

Sebenarnya dia ialah salah satu dari golongan jin, iaitu Iblis, bukan seekor, tapi berbelas@berpuluh ekor menguasai sipesakit sekaligus.....

Dalam masa bersms itu, aku zasst juga dari jauh, tapi tak dapat bunuh semua iblis tu, sebab jauh..... tetapi akhirnya dapat dihabiskan keesokan harinya, pun dari jarak jauh.... iblis yg ada pangkat tinggi jugak, dah tua tua semua tu.....

Walaupun nampak macam baik apa yg dikatakannya, cuba lihat kat apa yg aku merahkan,   kat situ lah adanya penipuan iblis tu pada aku, pada geng geng aku..... sebab apa????

sebab iblis tu nak suruh kami berzikir bukan kerana ALLAH, tapi berzikir untuk terus boleh merawat!!!!!! hebat kan penipuan iblis???? halusssssssssssssss


DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...