Selasa, 10 Disember 2013

BUANG SAKA

Susah ke buang saka? sebenarnya kalau dibuang ye susah, sebab nanti datang balik, kalau saka ni, yg mudah hapuskan je semuanya. baru setel!


Nak hapuskan saka senang ke? senang bagi yg tau, tapi amat susah bagi yg tak tau.

Ada yg kata, kalau nak buang saka, dengan tuan tuannya akan mati! ni kenyataan yg amat teruk, kalau tak tau tu, jangan la sampai kata macam tu, ajal maut tu ketentuan Allah, kalau saka tak dibuang, ada kalanya susah nak mati, dan kalau kematian tu susah disebabkan ada saka, ye dibuang je saka tu, terus sampai la ajalnya


Tapi bagi kes kes lain, tak de nya........tak de kaitan pun.......


Macamana nak hapuskan saka, atau melepaskan diri dari saka? gi lawat blog aku yg ni: http://hantukiller.blogspot.com/2013/08/membunuh-saka.html


Jangan pelik la, orang melayu nih, jarang yg tak de saka, malah selalu memanggil jin untuk jadi saka tanpa sedar. Ko  tak de saka? jangan confident sangat ye! hehe, banyak tu !!!!!!!!

DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...