Ahad, 19 Februari 2017

MENGAPA BERTANGGUH NAK BERUBAT???

BAB bertangguh nak berubat ni.... ramai jer yg asik nak bertangguh

banyak sebab... masa, duit, kemudahan, pengangkutan, teman, keselesaan dan gangguan...


ok... tumpuan kat tangguh berubat akibat gangguan jin....

Biasanya yg sakit akibat gangguan jin... bila nak berubat dengan perawat yg agak brutal dengan jin asik bertangguh jer... tapi kalau berubat kat perawat yg baik dengan jin... takat halau halau atau pujuk pujuk jin tu... sanggup berulangkali berubat walau kene bayar mahal.... kannnnnnnnnnnnn


Tapi kalau nak berubat kat yg agak berutal dengan jin, atau yg kaki sembelih jin... atau yg lagi chun yg bunuh jin dengan berbagai kaedahnya.... pesakit rasa sangsi, rasa takut, rasa tak berani, rasa sayang kat jin jin yg ada.......kan mengarut tuuu


tu nama dibisik jin yg dah sedia menginap dalam tubuh tu!!!! lawan la perasaan tu!!!!!!!!  bisikan jin pada perasaan tu jer, bukan kat telinga macam kita dengar radio tu!!!!!!!!!


Atau paling mudah suruh orang paksa dan bawa berubat... dah tentu jin tu dok dalam... macam macam la jin tu akan buat untuk elak dari dibunuh oleh perawat yg nak dijumpai tu.  ada yg asik nak terceret la, nak terkencing la, sesak nafas la, terus demam la, terus kejang la atau apapun asal nak menghalang pesakit tu dari jumpa sipembunuh jin dalam badan tu...


Yg lagi sadis kata nya ikut nasihat penasihat yg konon beragama la... tak baik bunuh jin konon!!!! mana ada halangan bunuh jin???? mana Allah dan  nabi pernah halang manusia dari bunuh jin yang mengganggunya???


Asik bertangguh je... makin sihat la jin tu... siap beranak pinak dalam tubuh dah macam sarang anai anai... dah tak tahan nanti baru nak betul betul berubat.... ye kalau lom terlambat


kalau dah terlambat, dah jadi cansser atau sakit zahir yang lain, padan muka!!!! hahaha

Berulang sepital la... ingat... canser ubatnya potong, tak boleh potong tandanya tak de ubat dah... kimo dan radioterapi tu bukan ubat, tapi hanya tahan sekejap dari sel tu membiak... nanti biak balik... dan stage terus bertambah...sampai akhir riwayat...


so kesimpulannya????? jangan bertangguh!!!!! cari yg brutal jika gangguan jin nak dipulihkan sepenuhnya... kalau setakat halau halau jin tu... lepas halau masuk balik... seribu kali halau... tiga ribu kali masuk balik malah bertambah... hahaha

DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA KAL...