Rabu, 26 September 2012

DICINTAI HANTU LAUT miang

Dah lama tak mengarang cerita... bukan tak de kes, banyak sangat kes menarik, tapi saja tak tulis kat sini...

Ok, ni satu, kejadian ni baru, malam tadi(26/9/2012) kali kedua pesakit tu menghadirkan diri ngadap aku... kikiki

Kali pertama dia datang pada 24/9/2012, datang tu sebab mengadu pehanya dibahagian belakang sakit sangat, nak gerak sakit, nak duduk sakit dan semua sakit, dah 2 minggu dia sakit, dalam masa tu dah 6 perawat dia berubat tapi masih gitu juga....

Aku ingat kes biasa biasalah, macam kes sebab urat jek... tapi bila aku bagi current, terus kerasukan....

Suka la aku, sebab jin tu nak bersembang... kikiki( sebenarnya jin jin tu banyak, semua hantu laut, perbualan ini pun tak teratur dan aku rangkum jek, sebab sembang bunuh tukar, sembang bunuh bunuh tukar..., sembang bunuh bunuh lagi dan lagi banyak sangat kali)

antara dialog:

Kenapa masuk tubuh ni.... jin tu kata, aku suka kat laki dia, cik M..... aku tanya lagi, kalau suka kat laki dia, napa masuk tubuh bini dia? jin tu kata entah... saja saja...

Kenapa ko suka cik M tu? jin tu kata dia hensem, aku tanya balik, mana hensem, aku ke cik m? dia kata cik M la, ko hodoh! aku nak tengok pun tak leh! hehe... jin tu  memang tak pandang aku langsung....pasal hodoh sangat kot... kikiki

Aku kata lagi, abis, kenapa orang ni datang rumah aku ko tak lari dulu... dia kata entah, tadi dah bisik jangan datang pun orang ni degil datang jugak!

Aku nak kawen dengan laki dia, aku cantik, ko nampak tak aku cantik? aku kata, cantik ke? selekeh jek, hanyir, lembek.... dia kata tak, aku cantik... rambut panjang, mika licin, putih kuning kulit aku.... aku kata weekkkkk, tu ko menyamar, tengok la rupa asli ko...

Dan banyak lagi aksi, bual bual dan macam macam, tapi semuanya pasal semua hantu laut tu nakkan laki dia... jatuh cinta la konon... hehehe

Nak tau kenapa jin dari jenis hantu laut tu mangacau dia????

Laki dia tu kerja imegresen, kekadang masuk laut, tapi dia jenis penakut dengan laut, so setiap kali nak naik bot, dia pun bacalah apa apa ayat untuk keselamatan dia kat laut tu.... so hantu hantu tu terpanggil la untuk tolong bagi keselamatan kat dia....

Dan antara jin jin tu beritau, yg sakit tubuh tu dia makan le, sedap daging dia, sedap darah dia....paling banyak duduk kat peha tu la... kat pinggang, kat perut.... banyak makanan...

dan yg malam tadi, banyak yang baru masuk, sebab yg hari pertama tu dah clear semuanya.... yg malam tadi datangnya dari kawan kawan dia, dari yg duduk dalam badan suami dia, dari tepi jalan dsb... tapi rata rata jenis hantu hantu yg tujuannya nak makanan... darah dia le

Yang terakhir tu jin islam, lama dah dalam badan, malam pertama tu dia tak de sebab dah lari dulu.... pandai berlakun seolah olah seperti tuan punya badan, baca quran, selawat dan macam macam.... sebijik macam tuan badan, kalau tak perasan pasti tertipu..... aku main mainkan jek... dah suruh baca baca tu aku bagi current.... kepanasan... hehehe, kalau manusia mana boleh kepanasan, bukan current letrik pun.... 

Akhirnya baru mengaku siapa dia, lepas tu merayu aku agar aku lepaskan.... aku nak dirayu selepas dia menipu cam tu?????? bukankah aku ni hantu yg tak de belas kesian dengan hantu hantu yang lain... dia menangis, merayu agar ku lepaskan... aku suruh mengucap dan aku kata ko dah lama sangat mengacau dia, lebih 20 tahun... takkan ko nak menipu lagi kali yg entah keberapa.... lalu dia mengucap, dan zasstttttt... pengsan... sedar sepenuhnya

Hang hadir bersamanya, suami, anak dan menantu terpegun sebab aku tak belas kesian dengan jin yg merayu.... hehehe.... itulah aku, hantu yg brutalllllllllll

3 ulasan:

  1. hantukiller yg takdo belas kasihan....amek kaw.....

    BalasPadam
  2. hahaha wak tom mmg brutal... hari minggu ni ada karnival pancing kat putrajaya...tak nak join ker? RM10 jer

    BalasPadam
  3. Hantukiller... Assalam..

    Hantukiller dapat ilmu untuk zassst jin ni dari menuntut ker atau anugerah dari Allah taala..

    BalasPadam

KG MELAYU SHELLOUT