Rabu, 30 Jun 2010

DIGANGU HANTURAYA DAN SAKA


DIGANGGU HANTURAYA DAN SAKA

Sebelum maghrib semalam(09/05/2010) ada bini kawan tu histeria, dia panggil aku...aku sampai kat rumah dia (Kg Melayu Majidee), dah ada perawat lain.. aku tengok je la... siap ada yg kene sepak terajang.... bila dah agak reda..macam kene balik..pakcik tu buat lagi..dan buat lagi tapi masih tak buka mata dan berkata(meracau) ada yg marah marah padanya kat belakang rumah dia...sambil menunjuk nunjuk belakang rumahnya...
Bila aku tunggu tak setel-settle, aku pun tolong, aku tengok hanturaya je, tarik dari kaki.. hanturaya tu meraung, masih kata ada kat belakang rumah yg marah... aku pun pergi semua bilik rumah dia dan clearkan.. dan kat luar (terutama bahagian belakang rumah) sekali... aku datang balik cakap pada hanturaya yang kat bini member tu, dah abis dah semua hantu tu..., aku dah bunuh! Kata ku.. aku pun henjut(zasst) kat kepala/belakang dia.. pengsan... tak lama sedar dan dibawa masuk bilik oleh anaknya..
Sambil sembang dlm 10 minit lepas tu, sibini yg dah dibawa masuk bilik tu kene lagi...lain cara sebab yg masuk adalah saka kawan perempuan kepada kawan aku tu.. jenis dewa je... terpaksa aku clearkan saka kat kawan perempuan kepada kawan aku tu guna makrifat je (dari jauh), baru aku bunuh yg kat badan... barulah sedar sepenuhnya... settle 1 kes........aku minum juadah yg disediakan dan balik...
Sekarang aku merawat dah tak best macam dulu..huhu... sekali henjut dah pengsan ... kalau dulu, macam macam baca..macam macam aksi macam macam kerenah...

tapi still tak guna apa apa barang...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KG MELAYU SHELLOUT