Khamis, 21 September 2017

DOSA MEMBUNUH

MEMBUNUH MANUSIA.....TANPA SEBAB... BERDOSA

MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SEBAB...DENGAN SENGAJA PULAK TU... BALASANYA KEKAL DI NERAKA


KALAU MEMBUNUH ORANG ISLAM TANPA SENGAJA??? KENE BAYAR KAFARAH...MERDEKAKAN SEORANG HAMBA...SERTA KENE BAYAR DIAH IAITU GANTI NYAWA PADA KELUARGA SIMATI


Tu bab bunuh manusia mukmin(islam atau beriman)... bab bunuh manusia bukan mukmin yg menyerang kita... jawabnya boleh la... sebab dia menyerang, kalau tak menyerang pon tak boleh....


Bab bunuh jin pulak????

tengok keadaan jugak... jin jin yg tak kacau kita... yg duduk hutan dan lautan mana tu... ye biar la... depa nak hidup jugak


Tapi yg dok alam kita, dirumah kita, jadi dampingan kita, jadi saka kita, jadi qarin kita, jadi jin penyihir yg sihir kita, jadi jin yg asik usik kita, jadi konon guru ghaib kita, konon jadi penjaga kita.... walaupun jin jin tu islam.... ianya adalah syaitan!!! musuh yg nyata bagi kita.... boleh jer dibunuh tanpa amaran


Tapi banyak dengar cerita dari perawat... sibuk nak berunding dengan jin jin tu yg dah sah sah menyakitkan pesakitnya, sibuk nak berbaik dengan mereka, sibuk nak islamkan walaupon pada jin jenis yang tak de akal.... kan bodoh tuuu... kasi hantam la sampai mampos, sampai habis biar pesakit tu sihat,

Kalau tak reti jangan la ngaku jadi perawat hebat... hahahahaha


Maaf ye yg terasa


Ingat... kat Madinah...ada sekelompok jin yg islam pun nabi arah sahabatnya halau keluar dlm 3 hari... kalau degil kasi bunuh... tu kat madinah, bukan dalam rumah orang pun... bukan dalam masjid pon, bukan dah kacau orang punnnn.... nabi dah suruh bunuh kerana berpotensi kacau penduduk dimadinah.... ni dah sah sah kacau manusia masih nak berunding dengan depa??? hahaha...


Kasi zassssssssssstttttttttttttttttttt sampai berkecai daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PETUA.... MEMBUAHKAN POKOK BUAH

POKOK BUAH BERBUNGA LEBAT TAPI TAK JADI BUAH??? Sapa ada masaalah ni??? dah selesai??? Senang jer cara nak biar buah tu lekat.....