Selasa, 10 Januari 2017

2017

tahun 2016 macam macam berlaku kat dunia malaysia ni kan... kemarau, banjir, gempa, ekonomi merundum, nilai duit tergolek.... gi sepital ubat kene beli luar, pinjaman ptptn tersekat.... dan macam macam


perduliklah... tu takdir tuhan... walaupun bersebab atas kesilapan manusia... sebagai khalifah yg Allah lantik untuk mengurus dunia... tapi kita tak urus dengan sejujurnya...


ok 2017 baru bermula...

hal jin jin.... masihkah ada lagi gangguannya???? mengapa yg dah di ajari cara membunuhnya tak teruskan??? malas?? lupa??? atau dah selesa???? hahaha

yang tak tau.... macamana nak tewaskan syaitan dari kalangan jin.... dah tambah ilmu??? ada belajar??? atau sombong rasa ilmu tu dah cukup tinggi????


Atau berserah biar terus diganggu... dimakan jin???? eh jin makan orang ke??? hahaha tu kene tau apa makanan jin tu... hahaha

pertama kene tau syaitan tu hanya sifat jahat pada manusia dan jin.... dan jin yg jahat ni semua golongan pon ada... cam manusia jugak... semua golongan pun ada yg jahat kecuali para nabi dan orang yg Allah jaga la....


lepas tu kene kenal la jin jin... jenis apa, kuatnya camne.. kalahnya dengan apa

pastu... belasah la jangan pulak belas kasihan.... setan tuuu... musuh yg nyata tu... nyata tu bukan nampak jer tau... musuh yg ternyata... yg terutama.... musuh no 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PETUA.... MEMBUAHKAN POKOK BUAH

POKOK BUAH BERBUNGA LEBAT TAPI TAK JADI BUAH??? Sapa ada masaalah ni??? dah selesai??? Senang jer cara nak biar buah tu lekat.....