Isnin, 2 September 2013

Rasukan jin serigala

Aku malas nak update kes kes rawatan, tapi yg ni saja jek sebab lama dah tak update ... hehe

Malam tadi, ada kes orang minta rawatan..... aku bagi karen jek terus bertukar....


macam macam aksi... zast zasst zasst bertukar dan bertukar

tapi yg akhir akhir aksinya pelik, lidah terjelir macam anjing kehausan, dan melolong lolong gaya serigala melolong tu.... walhal aku dah pesan sebelum ni, kalau ada gangguan, buat aja kaedah mudah yg aku dah ajar, tapi degil.... masih nak mintak perawat bantu... pergi sana sini, akhirnya jumpa aku balik... banyak jin dari perawat yg dalam tubuh... aku jugak yg kene bunuh semua jin jin tu...



Dia mengaku kene bayar mahal berubat tempat lain tu, aku kata, mahal tak pe, kalau baik, ni dah lah mahal, bukan baik pun, malah menambah sakit!


aku jugak kene setelkan.... huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KG MELAYU SHELLOUT