Isnin, 17 Januari 2011

RAWATAN SAKA JOHOR

Merawat saka ni banyak kaedah dan pelbagai ragamnya

Banyak juga yg boleh merawat saka di Johor ni, tapi ko orang carilah sendiri... dan kaedahnya adalah pelbagai


Mengikut kaedah aku pulak, rawatan biasanya menghendaki nama nama dan alamat alamat ahli keluarga terdekat sipesakit untuk dihapuskan sakanya dari jarak jauh, tak kira walaupun dia berada di kejauhan spt us, uk, australia dll, ini bermakna ahli keluarga tak perlu datang, kalau datang lagilah baik, senang sikit tugas nya.


Setelah aku hapuskan saka saka belah ahli keluarganya (tak semestinya boleh habis sekaligus, susah juga tu! lagi kalau jenis liat dlm badan! kalau jumpapun lum tau leh habis inikan pula jauh!) biasanya baru aku minta alamat sipesakit dan zasst dari rumah aku je atau dari opis aku je atau dari manapun aku berada ketika itu ketika bertemu sipesakit. Kemudian barulah aku hapuskan yg ada ditubuh si pesakit, kalau banyak jumlahnya macam kerengga tu, kekadang makan masa juga nak habis... tapi biasanya akan habis sebab saka tak banyak sangat jumlahnya, paling banyak pun takat 2-3 ribu je, tak lebih berbanding kalau jin sihir yg kekadang berduyun macam tebuan


Teknik ni aku dah guna lama juga dah lebih 10 tahun juga...

Ramai yg ada masaalah saka, phone no aku dah ada di genggaman, nak call punyalah berat, macam takut hantu! macamlah aku betul betul hantu, hehe... tapi sebaiknya dan seboleh bolehnya datang sendiri kalau nak pulih, alah usahalah sikit kan... jangan malas!


Soalan, adakah ini cara islam? entah, islam tak ajarpun bunuh jin saka ni! tapi pada pandangan aku, yg penting sipesakit yg mengadu tu sihat walafiat boleh menjalan perintah agama dan beramal ibadah, itu yg penting!

8 ulasan:

  1. Nak g jauh kot...Xpe lah...nanti zy bincang dengan Mak ok...

    BalasPadam
  2. call je dulu, kalau tak perlu datang iaitu boleh buat dari jauh dah sembuh, tak payah susah susah cari aku

    BalasPadam
  3. en hantukiller,
    salam...mcm mana ye nak tau kite ni ade saka lg ke tak?

    BalasPadam
  4. salam tuan hantukiller,

    saya dah pautkan blog tuan nie dalam blog saya. Harap tuan izinkanlah yer.

    wasalam

    BalasPadam
  5. assalamualaikum,kalau pesakit saka berada dalam Wad ICU..boleh saudara rawat? atau saudara zassst dari jauh..

    BalasPadam
  6. betul tu wak tom..
    masa sya nk call hari tu punya la susah..
    call kali pertama dgr jer sore wak tom said hello
    terus kosong....xdgr pape...klu line terputus dengar bunyi tiiiiitttt...
    pastu cal lg sekali..xdpt..kosong jugak..
    dah 5,6 kali call mcm dah give up..
    call asben gitau sal ni..(elok pulak phone masa tu) asben suh call lg sekali..suh selawat, baca bismillah @ ayat kursi..
    aku pun wat la apa yg disarankan tu..alhamdulillah..dgr gk sore wak tom yg merdu tu..keh3...
    patut la..dalam badan aku de 16 ekor jin tu..hik3...jin2 tu gaknya sekat perbualan aku ngan wak tom tu...tak kasi aku pi sana kot..
    nak ke sana tu mcm2 hal lak,,ank yg umor 2 tahun tetiba kena semput...padahal elok jer sblmnya,,terpaksa pi klinik dulu sedut gas..pastu baru ke majidee baru...

    BalasPadam
  7. Salam en hantukiller, boleh tak saya nak dapat kan no hp tuan untuk cek kat badan saya ni ada saka ke atau tak.. sebab saya selalu je malas keje sampai saya ni macam dah give up nak hidup harapa boleh bantu

    BalasPadam
  8. assalam hantu killer.. saya hairul dan ni muda lg masih dlm lingkungan belia...hehe, tp keadaan kaki saya serupa mcm org lumpuh baru mula nk belajar jalan blik...sakit sangat2 tuhan saje yg tahu...kebiasaan hari2 saya lps waktu magrib ke atas, mula la berdenyut2 jd nye lps tu siap pakej lg sejuk seluruh kaki...smpi ke tulang sejuknye...start lps tu klu nk berdiri n berjalan...nk kena ada org tlg papah kn...smpi kan 1 masa saya dh giftup nk usaha kn. klu dr segi ubat-ubatan tu jgn ckp la hampir setiap hari atau terpaksa selang sehari saya guna PAIN KILLER nk bg hilang sakit. saya ni kerja cari rezeki dlm bidang memandu.sblum ni saya dlm bidang travel & tour cakap je mane saya tak pegi selagi kenderaan saya blh smpi saya akan masuk takkira la kpg,dusun,hutan,estet,gunung,gua,pulau....saya akan sampai.tp skrg sampai kn utk cari rezeki pun saya dh giftup dgn keadaan kaki saya mcm ni( saya dibuang kerja pun disebab kn kaki saya sakit ni la)...hantu killer ada tak apa2 cadangan lg utk saya usaha kn perkara ni...apa2 blh cuba contact saya blik di hp: 012-2422728 fb: hairulnizam

    BalasPadam

KG MELAYU SHELLOUT